for akkurat 2 år siden

Idag har det kommet snø for første gang i år i trøndelag! Første gangen ever i historien jeg faktisk synes det er koselig med litt snø! Utrolig hvor jeg har forandret mening om vinteren, jeg synes faktisk den er litt koselig nå. JEG liksom, som nesten har blitt deprimert av vinteren tidligere. 


Håper det holder seg slik til imorgen, tenkte å ut og ta noen bilder da. Vinteren er så fin å ta bilder av! 
 

Har nettopp spist biffsnadder med kjæresten, nam så godt det var! Biff er noe av det beste jeg vet faktisk. Biff, frityrstrekt kylling og spareribs, beste maten som finnes, mmm!

 

Var en tur på bibloteket idag også, hehe gammelkjærringa. Lånte noen filmer og en bok, og imorgen kommer ‘Regines bok’ som jeg fikk lånt fra Verdal. Har faktisk ikke lest den boken enda. Liker veldig godt bøker som handler om livene til folk, som er sann. Noen som har noen slike bøker å anbefale kanskje?


Noen som har lest boka?

 


Et innlegg jeg skrev på denne dagen for 2 år siden. Tiden går så fort! Ikke så mye har forandret seg egentlig. Bare at vi har flyttet og jobber da. Eller, Anders har ihvertfall fast jobb, men jeg er i praksis. Og snøen kom ikke før denne dagen. Boka over anbefaler jeg forresten, veldig bra! Den finnes på biblioteket.

Nå sitter jeg å ser på den nye sesongen av Svenske Hollywoodfruer. Hun nye som er med er bare sååå sinnsykt pen! Åh, kjenner jeg visner innvendig. Vil også være så pen. 🙁 Kroppen hennes er jo til å dø for. Blir helt flau over å se på Gunilla, haha hun er jo helt syk. Hun er helt klart morsomst å se på. Har faktisk sett absolutt alle sesongene av Hollywoodfruene. Elsker reality! Nå skal jeg se serie og slappe av resten av kvelden. Ha en fin søndagskveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg