bigger lips

Sto på badet istad og eksperimenterte litt med sminke. Det er noe jeg gjør av og til når jeg kjeder meg. Gøy å finne nye looker, selv om det er sjendent jeg går slik til vanlig på jobb og sånn. Ihvertfall, jeg skulle prøve sånn ”ombre lips”, men fant fort ut at jeg hadde for småe lepper til det. Bah! Så huska jeg på den berømte ”Kylie jenner challenge’n” som mange jenter drev på med for en tid tilbake. Synes hele greia var drit teit, meeen hvorfor ikke prøve det liksom? Så ja, jeg gikk på kjøkkenet og hentet et shotglass og begynte å suge på det. Og leppene ble jo større! Jeg sugde ikke så veldig lenge, bare nok slik at leppene ble litt større. Ser mange har sugd på glasset i en halvtime, men det turte ikke jeg.

Ååå, jeg vil ha større lepper. NÅ! Ble så fornøyd med mine ”nye” lepper. Hevelsen har enda ikke gått ned, vil ikke at den skal det, haha. Jeg kommer så absolutt til å fylle på leppene mine etterhvert, når jeg har råd. Plumpy lips er så fint! Ikke sånn overdrevent da selvfølgelig, slapp av.

Nå blir det tv titting og pc nerding resten av kvelden. Var forresten på rådhuset før i dag fordi jenter får gratis HPV-vaksine der, men det var det såklart fult. Får heller dra dit neste mandag. Men er helt sikkert stappfult da og, og jeg kan jo ikke komme før kl.15 fordi jeg jobber til da. Jaja, blir vel sikkert ikke noe av det og jeg får kreft og dør da. Neida. Omggg lyden på telefonen klikket istad, merka det når jeg tok bilde. Kom en sånn helt sykt fæl lyd når jeg prøvde å ta på musikk eller gjøre noe på telefonen som lagde lyd. Ble helt stressa, hadde vært krise om jeg ikke kunne ha hørt på musikk når jeg går til jobb. Restarta telefonen, og glemte å sjekke om lyden funket etterpå. Haha, glemsk.no! Sjekka det nå, og lyden funker<3<3<3 Heldigvis. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg