long time no see

Hallo! Wops, jeg har ikke blogget på en uke! Sorry, haha.. Det er lenge siden jeg har vært så lenge borte fra bloggen. Synes jeg har vært flink å oppdatert bloggen hver dag i det siste, men not this week. Heh.. Denne uka har gått sykt fort, jeg skjønner ikke! Det er allerede fredag liksom. Jeg begynner på jobb klokka 15, og jobber til 19. Ikke mange timene, like så greit. Jobber hver dag i to uker nå, til og med søndagene, bahh. Jeg får betalt nå da, så det er jo digg! Å vite at jeg er det og får noe tilbake for det. Etter jobb i dag så skal jeg og kjæresten i bursdag til svigermor. Blir koselig.

Nå har jeg akkurat ordnet meg, og spist risgrøt og mozell. Mozell er en favoritt, og jeg kjøper den brusen svært sjeldent, så måtte bare kjøpe den i går. Når jeg kom hjem og tok den ut av posen, så hadde jeg faen meg handlet mozell LIGHT. Ja, æsj!!!! Den var ikke SÅ aller værst, men den vanlige er myye bedre uansett. Alt som er uten sukker er æsjbæsj synes jeg. Haha.. Skulle handle med battery til Anders, gjett om jeg ikke klarte å kjøpe feil av den og??? Herregud, jeg er sååå klabbete! Her om dagen på jobben og, så skulle vi ta oppgjøret, og så greide jeg seff å fucke til alt. Skulle regne ut 10 kroner + 1 krone og fikk det til å bli 6 kroner istedet for 11kr. Åå jeg er virkelig dum. Jeg gjør sånne småfeil på jobben hele tiden, og ellers i hverdagen. Noen ganger mistenker jeg det er noe galt en eller annen plass i hjernen. Jeg VET det er noe, helt seriøst.

Nok om hvor dum jeg er, haha.. I går så jeg og Anders ferdig Westworld. *gråter* Noen serietips? Nå skal jeg avslutte her, dere får ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg