nattugle

Hola! Nå har jeg vasket av meg sminken og er egentlig klar for senga, men det blir ikke natta riktig enda. Jeg er alltid oppe lenge når jeg begynner sent på jobb dagen etter, eller har fri. Jeg har alltid vært en nattugle, elsker å være oppe til langt på natt. Aner ikke hvorfor, men det har vel noe med stemningen å gjøre. Om natta et alt så rolig og jeg slapper mer av, om dagen går alt i ett og det er så masse støy. Jeg burde definitivt skaffet meg en nattjobb, det hadde virkelig passet meg perfekt! Om noen vet av en eller annen nattjobb i nærheten av Levanger som ikke krever utdanning, så tips meg. Hehe..

I dag jobbet jeg til kl. 17, og etter det har jeg bare vært hjemme med kjæresten. Vi har spist pulled pork og sett på 'the walking dead' sesong 6. Ble sååå glad da den var å låne på biblioteket! Jeg og Anders satt jo pal og så den serien for 1-2 år siden. Sesong 6 kom jo ut for en stund siden, så vi kunne jo egentlig bare lastet den ned, men jeg ha norsk tekst. Er ganske dårlig i engelsk skjønner dere! Lol. Anders har sovnet i sofaen, så nå ligger jeg bare å ser på tv. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid skriver at jeg ser på tv, for jeg gjør jo ikke det, den bare står på hele tiden. Jeg ligger egentlig bare å trykker på telefonen, så vet dere det. Haha! Jeg skal avslutte her. I morgen skal jeg på jobb igjen, men begynner ikke før klokka 14. Heldigvis er det bare i fire timer. Dere får ha ei fin helg!:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg