godt nyttår!

Hallo! Jeg våkna for en time siden, huffff. Hadde fest her i går, og det blir siste gangen på lenge. Både at jeg drikker, og at det er fest her. Haha.. Det var en del folk her i natt, og imorges så det virkelig ikke UT. Og jeg som hadde vasket leiligheten for et par dager siden. Hadde en vaskerunde før vi la oss, og det er jeg glad for! Hadde vært sykt kjipt å starte dagen med å vaske når man er fyllesyk. Er ikke noe dårlig, men blir sofaen i hele dag allikevel kjenner jeg. Sofa, mat og film/serie står på planen.

Kjenner jeg gleder meg til hverdagen igjen. Har skjedd så mye i det siste føler jeg. Jobbet mye, det har vært jul og skjedd noe nesten hver dag og jeg føler det har vært et eller annet hele tiden. Nå vil jeg slappe av, også få hverdagen tilbake! Har ikke fått til å blogget så mye i det siste heller, har bare ikke gidda å åpna pc'en. Akkurat nå mobilblogger jeg, og det hater jeg egentlig. Pc'en vår er blitt helt fucka i det siste og, Anders leverte den på reprasjon en dag. Har fått den tilbake, men skjermen blir svart av og til. Baaah, er så kjedelig når pc'ene holder på å dø. Er liksom ikke en ny pc jeg vil bruke penger på. Vi har forresten kjøpt oss ny sofa! Yay! Jeg har jo snakket om at jeg skal kjøpe sofa i en evighet, haha! Tanta mi skulle selge sin for bare 5000, så da kjøpte vi den. Kjempefin sofa! Er sååå glad vi er kvitt den røde julesofaen, som jeg kaller den. Den var ikke spesielt fin, haha. Skal ta ordentlige bilder av den og vise den senere. Nå blir det matlaging her, sulter jo ihjel. Godt nyttår da, folkens!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg