nye sko



Fikk de her i posten i dag, vans sko! Jeg fikk dem i julegave av Anders, hihi.♥ Jeg har siklet etter dem her lenge, men har aldri blitt sånn at jeg har kjøpt de. Men nå er de mine! Disse skoene er veldig meg, så når de her blir utslitt så skal jeg kjøpe helt like. Elsker dem!

 



Nå har jeg spist middag, og resten av kvelden blir det avslapping og litt lesing i boka mi. Er dritkvalm på sjokolade nå, hadde igjen sjokolade fra da tanta mi kjøpte til oss. Haha. 

Yummi! Det er egentlig for å ha i varm melk (tror jeg) så blir det kakao, er med marsmallows også. Men jeg spiser den heller som sjokolade. Smaker sånn sjokolade som er i julekalenderne, altså ikke vanlig melkesjokolade. Jeg liker denne smaken bedre faktisk.



Måtte kjøpe julebrus i dag, før den forsvinner helt fra butikkene. Blir trist, julebrus er jo så godt! Synes det er så rart at jula er over. Hadde ikke noe spesielt julestemning i år (heller) og nå er den plutselig over. Nå synes jeg januar, februar og mars kan fly avgårde slik at det snart går mot vår og sommer. Gleeeder meg sånn til sommeren! Nå har vi jo egen, stor veranda som i tillegg er i 3. etasje. Så det blir digg i sommer! Skal kjøpe hagemøbler slik at det blir fint å sitte på verandaen. Gledes! 



Sorry for litt crappy bilder. Etter at Anders leverte inn pc’en til reprasjon så ble lightroom slettet, så det må han hjelpe meg å fikse. Han skulle egentlig fikse det ista, men han sovnet, haha. Typisk Anders! Min trøtte jævel.♥ Er vel ikke så rart da han var oppe klokka 5 i morges. En annen ting som irriterer meg, er at jeg må legge ut bildene på google foto, for å så lagre dem på pc’en. Bildene vil ikke på bloggen hvis ikke?! Argh, så irriterende. Aner ikke hva greia er. Jeg fører jo over dem som normalt fra kameraet til pc, men noe blir galt. Anders må vel fikse det også, haha. Jeg skjønner ihvertfall ingenting av det.

Anyway. Jeg ser ut som et lik i dag, så derfor deler jeg noen bilder jeg tok før jeg dro ut 2. juledag. Elsker denne kjolen jeg har på her! ↓

Kjolen kjøpte jeg nettopp på bikbok. Den var på halv pris, så fikk den til bare 150 kroner. Billig! Liker den kjempegodt. Kjoler er noe jeg har lite av faktisk. Jeg har bare denne, og den røde jeg har vist på bloggen før. Så har jeg 3-4 sommerkjoler, og den jeg bestilte i november, men som jeg skal selge. Nok om det, nå skal jeg lese litt. 

9 kommentarer

Siste innlegg