god morgen

Hallo, og ”god morgen”. Ikke akkurat morgen lenger da, haha. Sto opp 11 i dag, begynner ikke før 15 i dag på jobb. Lenge siden jeg har stått opp så tidlig denne dagen, bruker alltid å sto opp i 13-tiden og får det skikkelig travelt med å ordne meg, og spise middag før jobb. Alle som kjenner meg vet jo at jeg liker å sove lenge, det er det beste jeg vet! Anders begynner ikke før halv fire i dag, så han vekte med når han sto opp 11 i dag, derfor sto jeg også opp. Veldig godt å ha god tid før jeg må dra! Må begynne å stå opp tidligere tror jeg. Jeg har jo tid til å blogge til og med, liksom. Digg! Haha..

Anders var snill å kjøpte redbull til meg. ♥ Har helt glemt hvor godt det er! Kjøper meg aldri redbull selv. Jeg vet ikke om det er noe jeg bare innbiller meg, men føler jeg ble mye mer våken av det? Uansett, Anders fikk pakke i posten i dag. Nye klær og sko! Jeg blir jo nesten mer glad enn det han blir, haha. Jeg liker like godt når han får pakker i posten, som når jeg selv får det. 



Ny t-skjorte, sko og bukse. Jeg elsker stilen til Anders! Han kler seg ungdommelig, men på en litt mer voksen måte, slik at det ikke blir for fjortis. Og så går han ikke med bare ett merke liksom i et outfit. Det er det rareste jeg ser, når en person går med f.eks både vans sko, vans t-skjorte, vans genser over der igjen og vans caps. Dere skjønner hva jeg mener. En annen ting jeg ikke liker med gutter, er når de kler seg i aaalt for store t-skjorter og gensere. Uff, nei, er så stygt. Nei, jeg er glad Anders har en fin stil. Stilen på det motsatte kjønn har myyyye å si, synes jeg. Han hadde ikke vært like kjekk om han hadde gått i kjedelige klær fra cubus, liksom. Haha! Stilen er noe av det første jeg legger merke til, det sier faktisk mye om hvordan du er som person. Tro det eller ei…

Nå skal vi straks begynne med middagen her, blir laks i dag. Så stikker jeg på jobb etterhvert. Etter jobb kommer en kompis hit (føler alltid jeg må påpeke at han er homo, hvis ikke blir folk sånn ‘eeh henger hun med andre gutter imens kjæresten hennes er på jobb, lol) for å se film. Blir skrekkfilm, som vanlig såklart! ‘Before i wake’ heter den, noen som har sett? Den har fått 6,1 på IMDB, så da er den godkjent. Ser aldri på filmer som har fått under 6 på IMDB. Dere får ha en fin dag!

4 kommentarer

Siste innlegg