uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ble jeg ferdig med koppvasken, og Anders står å kutter opp grønnsaker. I dag blir det chili con carne med nachocips. Yummi! Sunt (bortsett på potetgullet) og godt. Liker ikke bønnene, da. Hehehe! Dem plukker jeg bort.

UKENS OPPTUR
At det endelig ble helg, haha. Hadde en gøy kveld på lørdag. Hadde det kanskje litt for gøy på byen. Danset meg ihjel, flaut. Haha..

UKENS NEDTUR
Hmm, har ikke hatt noen nedturer. Ikke som jeg husker iallefall.

UKENS CRAVING
Jeg craver biff med masse peppersaus, med godt tilbehør. Ååå, vil ha! Frister veldig å bare stikke til den nye grill-resturanten som ligger rett ved der jeg bor. Det var ganske dyrt der tho, så må nok spare de pengene jeg har igjen, ehe. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At absolutt ALLE klærne mine ligger i en dunge i skapet. Har ingen hyller i skaper, skjønner dere. Praktisk. Heldigvis skulle jeg få noen trådskuffer med stativ av kjæresten til pappa. Så da skal det ryddes og ordnes i skapet når jeg får hentet det! Gledes, haha.
 

UKENS LÅT

Ivan hadde på denne sangen på lørdag. Digger den!
 

UKENS TANKE 
Jeg skulle ønske jeg var som Hellstrøm, at jeg hadde mat som min store lidenskap. Åååh, tenk så digg det hadde vært! Jeg kunne ha laget dritgod og sunn mat hver dag, samtidig som jeg hadde syntes det var gøy! Jeg tenker at jeg har smakt aaalt for lite forskjellig matretter og smaker. Tenker på alt det sykt gode som jeg ikke har smakt, og sikkert aldri kommer til å få smake heller. Fordi jeg er ikke noe god på matlagingfronten, og eier ikke fantasi eller noe kunnskap om det. Veldig synd, egentlig. For jeg er så glad i mat! Det er kjæresten min og, haha. Kanskje vi skulle tatt oss et lite matlagingskurs, det hadde vært noe!

UKENS INNKJØP
Ukens innkjøp er bare noe kjedelig som en knagg for å henge jakker på. Det ble ikke noen suksess da, da jeg hengte opp knaggen med to spiker, som datt ned etterhvert. Dumme, dumme meg. Lol! Har egentlig ikke lov å skru noe inn i veggen pga. det blir store hull. Men åååh, må jo ha noe å henge jakkene på! Ukens irritasjonsmoment nummer to.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
‘Noen i nærheten som fikser bryn?‘ er det mest leste innlegget denne uka.

 



Det var ukens! Nå holder jeg seriøst på å sulte ihjel, så skal få fortgang på denne matlaginga her. Anders er så rar, når han lager mat kan han plutselig sette seg i sofaen for å ta seg en pause. Halloo, jeg sulter ihjel her! Jeg vasket kopper, du lager mat. Haha ♥♥;) Neida.. Hadde det forresten gøy på lørdag, vi dro til meg etter byen. Ingen som sølte på nymatta mi, yey lol. Dere få ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg