face gel og rydding i skapet

Hallo! Nå har jeg nettopp vært på butikken for tredje gang i dag, haha. Skulle kjøpe middag på kiwi når jeg gikk hjem, og glemte av salat, så gikk innom mega. Istad husket jeg at jeg ikke begynner før 15 i morgen på jobb, så måtte gå å kjøpe middag til i morgen. Klarte såklart å kjøpe rømmegrøt istedet for risgrøt. Hvordan er det mulig? Jaja, rømmegrøt funker det også da. Ikke det eneste jeg har kjøpt feil i dag, noe feil før i dag også. Jeg er så sykt distre, og kjøper seriøst ALLTID noe feil! Jeg er virkelig den mest distre personen jeg vet av, jeg blir så oppgitt over meg selv at jeg begynner å tro jeg ikke er ment for denne verden. Jeg gjør så mye småfeil, glemmer ting på jobben og ellers i hverdagen. Tror folk begynner å gå lei av meg… 🙁 Haha! Jeg søkte nettopp opp fordeler med å være distre, slik at jeg ikke blir helt deppa her…

Kjøpte meg smash på butikken, en pose hver til meg og Anders. Han spiser alltid opp halve smashposen på under en halvtime, så jeg stresser alltid med å forte meg å spise før det blir tomt. Så hvorfor ikke kjøpe en til hver? Haha!

Jeg fikk eeendelig ryddet opp i skapet mitt i går. Herrejesus, så rotete det var! Jeg fikk et stativ med skuffer av kjæresten til pappa, så da ble jeg glad, siden jeg trodde jeg måtte kjøpe selv. Da slapp jeg det. Nå er skapet ryddig og fint, og jeg finner endelig alt jeg skal ha med en gang. Yey!

Før:

Etter:


Voila! Jeg har egentlig ikke så mye klær nå, har kastet og gitt bort sykt mye. Både nå, og før vi flyttet. Så digg at det ikke er masse klær jeg ikke bruker som flyter over. Vesten som henger der er Ivan sin, haha. 

Før jeg runder av her, så tenkte jeg å si om denne face gelen jeg bestilte for et par uker siden. Jeg har lest masse bra om både gelen og ansiktsmasken. Derfor ville jeg teste ut denne gelen som skal fjerne død hud. Først tok jeg bare gelen i hele ansiktet, og lot den være på i noen minutter. Viste ikke helt hvordan den skulle brukes, så det ble jo feil. Man skulle gnu den inn i ansiktet, ikke bare bruke den som en maske. Så huden ble jo drit tørr, haha. Så jeg vaska av gelen, og tok på ansiktskrem, så prøvde jeg dagen etter istedet. Og den funket som bare pokker! Gnidde den inn i panna, over nesen, på haka og i skinnene, og det for av masse død hud. Etterpå var huden SÅ myk og glatt. Ble overrasket! Så den anbefales. Jeg bestilte 8 pakker, og en pakke holder leeenge. Er bare å teipe den igjen når du er ferdig.



Nå skal jeg finne en film jeg og Anders kan se på. Vil se en skikkelig bra film, en som har fått minst 8 på IMDB, (sjekker alltid IMDB før jeg setter på en film) noen tips? Jeg så ‘the help’ og ‘changeling’ på tv’en på lørdag, og begge anbefales. Spesielt The help, den var dritbra synes jeg. Digger virkelig den type filmer, og jeg mener ikke nødvendigvis handlinga, men hvordan filmen er satt opp/filmet osv. Stemingen, liksom. I går så jeg ‘the girl on the train’, og den SUGDE. Jeg hadde lyst til å se den på kino, men glad jeg ikke gjorde det. Haha..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg