nei, jeg vil ikke ha uten tilsatt sukker

Hallo! Nå har jeg nettopp spist en kjedelig middag, nemlig fjorland risgrøt. Risgrøt er godt av og til, men ikke i dag, siden nesen min er helt tett og jeg kjenner ikke smaken. I tillegg hadde jeg ikke spekepølse til, og da blir det jo enda kjedeligere. Oooog i tillegg var den utenb tilsatt sukker. Det virker som der blir fler og fler matvarer som blir laget uten sukker. Greit nok det, men kan ikke folk få velge selv. Det fantes ikke noe grøt med sukker, jeg fant ihvertfall ingen så mulig butikken var tom for det. Men har lagt merke til at enkelte butikker har fjernet det med sukker, og selger kun det uten tilsatt. På kiwi moan for eksempel, der selger de nå kun sukkerfri tacosaus. Altså!!! Det går jo ikke. Åh! Kan ikke folk få velge selv hva de vil ha? Smaken blir jo helt rævva uten litt sukker.

Jaja. Nå skal jeg slappe av litt før jeg drar på jobb. Bah, har ikke noe lyst. Er så trøtt! Jeg har vært forferdelig trøtt de siste dagene, selv om jeg har fått nok søvn. Er sikkert bare kroppen som jobber ekstra for å bli frisk igjen. Dere får ha en fin dag!:-)

Herregud, når jeg skulle publisere dette innlegget kom det opp en melding der det sto “denne bloggen eksisterer ikke”. Haha, gjett om jeg ble redd? Logga av og på, og det funka heldigvis. Så hva greia med det var aner jeg ikke, men sikkert noe teknisk feil på blogg.no.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg