to nye bøker

Hallo! Jeg skulle til å si god helg, men er jo ikke helg riktig enda. Har helgefølelse, siden jeg fikk langhelg. Woho! Det er utrolig stille på jobb for tiden, derfor jeg får en fridag av og til. Klager ikke jeg, altså! Hehe.. Anders har langhelg han også, så i morgen kan begge sove lenge sammen. Jeg maset på han om han ikke ville bli med å se fifty shades darkes på kino, men det ble et soleklart NEI, haha. ”En annen dag”, sa han. Det skal jeg huske, er nesten sikker på at han kommer til å klage og syte når jeg spør om han blir med å ser filmen da også. 😉 Haha! Egentlig synes jeg fifty shades er litt småteit selv, (blir bare irritert på hun Ana, hun virker så jævlig dum haha) men jeg har jo lest alle bøkene så derfor vil jeg se filmene også. 

Men over til overskriften, jeg har fått to nye bøker i hus. Eller, en bok. Den ene er tanta mi sin, jeg bare låner den.

‘Det fjerde offeret’ kjøpte jeg i dag faktisk, på kiwi. Synes den virket så spennende! Er en pocketbok, så var ikke spesielt dyr heller, 150 kroner. ‘Dewey’ er den jeg låner, og den er så koselig! Ihvertfall så langt, har nettopp begynt å lese den. Skal fortelle hva jeg synes om begge bøkene når jeg har lest dem, og de to andre bøkene jeg fortsatt ikke har lest enda. De jeg fikk i julegave.

Søte dyret. Liker å se på TV ser dere, haha!♥ Sitter å ser på et program på netflix som heter ‘Cosmos’, som handler om verden og alt mulig. Veldig interessangt. Jeg liker slike program, som handler om universet, naturen, dyr osv. Akkurat nå vil jeg se et program om dinosaurer, noen som vet hvor jeg kan finne? Nå skal jeg hive meg i dusjen, så skal jeg se ‘autopsy of Jane Doe’. Ser den ikke har fått så aller verst rating, så får gi den en sjangse, selv om den ikke virker som helt min type film. 

Jeg venter forresten på noen pakker i posten som jeg vil vise dere. Men det tar jo en EVIGHET før det kommer! Dooh, hater å vente. Hver gang jeg sjekker postkassen og ser at den kun inneholder reklame eller regninger, bli jeg såå skuffet. Haha. Jeg bestilte jo fakeroser fra ebay for over en måned siden, men de har enda ikke kommet. Mistenker de aldri vil gjøre det, heller. Har hendt før for å si det sånn, men så kosta de bare 30 kroner så det er jo ikke noe krise.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg