stakkars bebisen min

Hallo! Nå har jeg akkurat stappet i meg et sjokoladekakestykke. Hadde helt glemt at vi har en sjokoladekake i kjøleskapet, haha. Ellers har jeg akkurat skrevet en søknad og sendt inn. Med god hjelp av Anders, det skal sies. Jeg er helt elendig på sånne ting, begynner nesten å grine fordi jeg rett og slett ikke aner hva jeg skal skrive. Det ordnet seg ihvertfall.

Vi var å hentet Suzie hos dyrlegen for et par timer siden, hun har blitt sterilisert i dag. Stakkars lille bebisen min! Hun et ikke helt i form, men er på bedringens vei. Har satt henne på badet, siden det er varmt og godt der, og for å holde henne mest mulig i ro. Og borte fra Luffy, han lurer fælt på hva som feiler henne, stakkars. Tror han har syntes det har vært kjedelig uten henne i dag! Nå skal jeg og Anders se planet earth 2 snart. Tenk at den serien har fått 9,7 på IMDB! Jeg eeelsker jo dyreprogram, så gleder meg veldig til å se. Neste jeg skal laste ned er dinosaur planet, det MÅ jeg bare se.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg