ute i snøen

Er så fint vær i dag! Har nesten litt lyst til å ut å leke i snøen. Gleder meg til den dagen jeg får barn, og de er gammel nok til at vi kan ta dem med på skiturer og akebrettkjøring. Spesielt akebrett, det er jo så gøy! Det er lenge siden jeg har vært på fjellet og gått på ski, og må si at jeg faktisk savner det litt. Da jeg var barn dro vi alltid på fjellet om vinteren, ihvertfall i påsken. Nå er det flere år siden jeg har vært med opp dit. Når jeg ble ungdom var det liksom ikke så populært med hytte og skiturer, men nå savner jeg det. Ihvertfall skiturer! Hyttetur savner jeg kanskje ikke såå mye, siden det ikke er wifi der, haha. Avhengig av internett, vet du.

Nå har jeg akkurat vasket kopper, og spist frokost for en times tid siden. Lat morgen i dag, hehe. Vi sov ikke så veldig lenge da, var oppe rundt 11. Elsker når begge har fri, og vi slipper å stresse om morgenen. Digg! Senere i kveld skal vi på besøk til pappaen til Anders. I går tok vi det bare helt med ro, og så bare film her hjemme. Så på ‘machine gun preacher’ og ‘balto’. Helt greie filmer. Jeg har sett igjennom en del filmer på viaplay som jeg vil se, så blir vel masse filmtitting resten av helga. I morgen skal vi hos moren til Anders. 🙂 

Ellers har vi fått hengt opp hylla jeg kjøpte her en dag. Det ble bra! Synes det er blitt hjemmekoselig her nå. Det er noe helt annet enn hvordan vi hadde det for 1 år siden. Da bodde vi i en gammel, rævva leilighet som var helt nedslitt. Vi hadde gamle og stygge møbler, og det generelt så ikke ut der. Trivdes ikke overhodet! Nå har vi flyttet til en plass jeg trives utrolig godt og vi har fått oss nye møbler og interiør. Det jeg er mest fornøyd er sofaen! Er så sykt glad for at den røde sofaen er borte, haha. Jeg gleder meg til den dagen vi flytter til noe eget, som vi selv kan bestemme over. Det blir så bra! Men først må det nok spares i hundreogtusen år. Det er dyrt å kjøpe eget i dag! Og jeg vil ha hus, ikke leilighet. DET er dyrt i dag, det. Huff..

Nå skal jeg lese ferdig katteboka mi, og så skal jeg starte på ei ny bok. I går kjøpte jeg meg boka ‘snømannen’. Alle sier den boka er så spennende, så da jeg fant en pocketutgave til 99kr på kiwi så måtte jeg bare kjøpe den. Nå skal det leses!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg