rævva øyenskyggepalett

Hoi. Nå har jeg akkurat tatt meg en ordentlig dusj, som vil si at jeg har vasket og kuret håret også. Jeg vasker jo som sagt håret bare 1 gang i uken. Vasker det som regel på søndag eller mandag. Da vasker jeg det alltid på kvelden, slik at jeg kan la håret få lufttørke. Jeg føner ALDRI håret, da blir håret mitt utrolig tørt og slitt etterhvert. Så det anbefaler jeg alle å ikke gjøre, altså ikke føne håret. Vil også anbefale å vaske håret kun 1-2 ganger i uka, med mindre du får fett hår lett. Det sliter ikke jeg med, heldigvis. Jeg vaska håret hver tredje dag før, og da fikk jeg fett hår mye fortere. Nå som jeg vasket det sjeldnere så blir det ikke slitt før etter ca 6 dager.

Nok om hår! I dag kjøpte jeg halsband til kattene. Tenkte å begynne å ta de med litt ut, siden de er innekatter nå. Jeg har alltid sagt at det ikke er noe som heter "innekatt", og det mener jeg enda. Men vi kan ikke slippe de ut her, siden vi bor midt i sentrum og i 3. etasje. Synes jo synd på kattene, men vil jo ikke gi dem bort. Så i dag tok jeg med Luffy ut på verandaen. Suzie fikk være inne siden såret hennes ikke et helt grodd igjen enda. Luffy hatet å ha på halsbåndet, men la ikke merke til det da jeg tok han med ut. Han synes visst det var litt skummelt å være ute (han har jo vært ute før, men ikke her), så tenker å ta han med ut i 10 minutter hver dag for å venne han på det. Samme med Suzie. Så får vi se da, om jeg kan ta de med på litt gåturer etterhvert. Haha, det hadde vært så kult! To katter i bånd med på gåtur liksom, lol. Hadde vært morsomt da. Noen som har lært katten sin å gå i bånd? Tar det lang tid å lære dem det?

Enyweiiis. Jeg kjøpte meg et øyenskyggepalett på cubus for en stund siden, så jeg prøvde meg litt på det istad. Og shit, palettet SUGER jo! Null pigment, så kommer jo såvidt noe farge. Må dra kosten over øyet flere ganger for å i det heletatt få litt skygge på. Nei uff, har erfart at alle øyeskyggene på cubus mangler pigment. Helt rævva, rett og slett.

Nå skal jeg lese litt, før jeg skal se bloggerne etterhvert. Forresten, snart starter jo paradise snart også. Yay! Haha, jeg elsker søppelprogram…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg