fucker med hodet mitt

Hey. Jeg har nettopp lest ferdig ‘bak lukkede dører’ boka mi. Den var kjempebra, så den anbefaler jeg. Nå sitter jeg egentlig å bare glor i veggen, orker ikke begynne på en ny bok i kveld, og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Haha.. Anders har lagt seg siden han begynner klokka 06 i morgen, så jeg sitter her oppe alene. Føler meg egentlig litt smårar. Aunt red fucker med hodet mitt. Prøver å trøste meg med at det er den som skyldes mitt rare humør. I dag begynte jeg nesten å gråte offentlig. Presset inn tårene for harde livet, haha. Tenker at livet ville vært så mye enklere som mann. Lol.

Jeg begynner ikke på jobb før klokka 12 i morgen, derfor orker jeg ikke legge meg riktig enda. Holder på å klø ihjel meg på hendene, dem har blitt så tørr og jeg har fått utslett på dem. Små prikker, kan ikke huske jeg har hatt det før. Mistenker det er på grunn av pappeskene på jobb. Blir helt ekstremt tørr av å røre dem når vi fyller inn varer. Uansett. Nå skal jeg se på kirurgiske katastrofer som går på tv2 livsstil. Akkurar nå er det ei som har operert syyykt store silliser. Haha, det er det verste jeg har sett. Hun ville ha Q i bh-størrelse. Jaja….
 

Deler to bilder fra 2012, da jeg var tan og fresh. Tenk at disse bildene ble tatt for 5 år siden, herregud tida flyr.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg