spist for mye taco

Nå er jeg hjemme hos mamma, og ligger bare i sofaen og hører på norske talenter som surrer i bakgrunnen. Er litt småkvalm, har spist så mye taco og snacks. Haha! Magen tyter ut. Føler egentlig at hele meg tyter til alle kanter, og jeg liker det. Liker at jeg har lagt på meg litt. Det gjør meg ingen verdens ting! Det er jo akkurat det jeg vil. Uansett.. Jeg vet ikke om jeg skal lese eller se film. Har lyst til å se brokeback mountain av alle ting. Jeg har ikke sett den, så kanskje jeg burde gjøre det. Ellers er jeg ganske trøtt, så blir nok ikke oppe alt for lenge i kveld. Dere får ha en fin helg!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg