you better work bitch

Hallo! Nå ligger jeg henslengt på sofaen, litt småsliten. Har holdt på med et eller annet helt siden jeg kom hjem fra jobb klokka fire. Nå venter jeg egentlig bare på at Anders skal komme hjem fra jobb, og så skal jeg få han med å se på Bates Motel. Dere som liker serier der det skjer mye, så må dere se Bates Motel! Finnes på netflix, kjempebra serie. En ny sesong har ENDELIG kommet ut, har ventet i hundre år. Så yes, den bør dere se. Jeg gleder meg til helg nå, skal bare ta det med ro denne helga også. Er jo påske snart, så da blir det nok litt festing vil jeg tro. Gleder meg til påska, da er det masse helligdager og det betyr fri fra jobb. Da får jeg en liten mini-ferie, og det liker vi! Blir godt. 

Over til overskriften. I går var jeg innom Din Salong og kjøpte en vippe og brynsserum. Serumet er i hovedsak ment til vippene, men fungerer også på bryn. Det skal gjøre vippene lengre, fyldigere og sterkere. Jeg kjøpte det egentlig til bryna mine, siden det der så lite hår der. Håper serumet får hårene til å vokse tilbake der de har sluttet å vokse! (sånn går det når man nappet ihjel bryna som 15-åring) It better work, sier jeg bare, for serumet var svindyrt! Det står at man skal få effekt bare etter to uker, så vi får se da. Håper jeg får lange vipper og tjukke bryn, hoho.



You better work bitchhh! Har noen prøvd dette serumet før? Hvis ja, funket det? Nå skal jeg slappe av videre. Hejdå!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg