morning

Jeg tenkte å si god morgen, men morgen er det vel strengt tatt ikke lenger. Jeg våkna halv to, og lå bare i senga frem til at Anders slutta på jobb klokka 2, så møtte jeg han der og handla mat. Jeg har sovet i 12 timer, og det er SÅ godt! Søvn er virkelig det beste i verden, jeg får ikke sagt det nok. Haha! Ellers har jeg tatt før bilder av vippene og bryna mine. Skal la det gå en måned eller to, så skal jeg ta etter bilder for å se hvor mye de har vokst. Håper virkelig dette serumet funker altså, iallefall på bryna mine! Jeg har hvertfall sett at noen har fått helt sykt lange vipper, det er jo nesten litt for godt til å være sant.

Ikke se på den lange etterveksten min. Urch! Jeg skal bestille meg time til frisør snart tenker jeg, så skal jeg farge hele håret i en mørk farge. Nå er det brune flekker her og der, og det er ikke spesielt pent. Spesielt ikke i dagslys, da synes det skikkelig godt. Det kommer av at jeg ikke har påført hårfargen jevnt over hele håret, jeg skal aldri farge håret mitt selv igjen. Det blir aldri hundre prosent bra, og så suger virkelig hårfargen man kjøper i butikk. Betaler heller en tusenlapp og får bra hårfarge, istedet for den dritten man kjøper hos cubus. Jeg har ikke gidda å sminka meg i dag, så jeg ser ut som et rasshøl. Haha! 

Blåbær til frokost! Yummi. Liker at kiwi har orndet en sånn liten blåbærpakke som er billig. Blåbær er en stor favoritt her i huset, vi begge to sluker dem i oss på 1-2-3. Jeg skulle jo ha dratt på blåbærplukking i skogen. Haha, kanskje jeg burde gjøre det. Enyweysss, jeg småshoppa litt på ebay i går. Når jeg finner noe billig og fint, så kjøper jeg det. 

Kjolen kosta under 80 kroner og frakten er gratis. Beltet kosta 20 kroner eller noe sånt, også gratis frakt. Så jeg fikk begge tingene til 100 kroner, ikke værst! Kjolen så jeg at Sophie Elise hadde, syntes den var så kul. Beltet tenkte jeg å bruke til tskjorte-kjole, den Iron Maiden skjorte-kjolen. Slike lignende belter har blitt populære å bruke utenpå oversized genser-kjoler eller tskjorte-kjoler, og jeg synes det er så kult! Nå skal jeg se en episode av Kardashians, så skal jeg lage middag etterpå. Biffsnadder i dag, nam! Ha en fin helg! 🙂

5 kommentarer
    1. Malin – hvorfor så kritisk til deg selv? I mange av innleggene dine påpeker du noe ved deg selv du ikke er fornøyd med, noe du vil ha endret, ha mer eller mindre av. Hva er det som gjør at du ikke ser at du er en meget flott dame?

    2. Laila FossbKken: Synes ikke jeg påpeker det noe ofte. Og jeg er ikke misfornøyd med hele meg, alle har noe ved seg selv de et misfornøyde med. 🙂

    3. Bare siden mars skriver du om du synes at kroppen forfaller, kallet deg stygg i trynet, ikke er pen, har for tynn hals, hjernen er ikke bra, mestringen av livet er for dårlig, øyebrynene er ikke fine nok, hårfargen er ikke bra og topper det hele med å kalle deg selv et rasshøl. Mener du alt dette? Kan ikke skjønne at noen er enige i dine egne karakteristikker. At ingen forteller deg at dette ikke stemmer? Eller er det helt vanlig at dagens unge voksne faktisk ser slik på seg selv?

    4. Laila Fossbakken: Tja, noe mener jeg. Men med en god dose humor. Jeg kan kalle meg selv støgg i trynet uten at det virkelig er noe som plager meg, for eksempel. Kroppen kan jeg trene opp, og når det kommer til hårfarge og bryn så er det jo faktisk noe som må gjøres noe med. Ikke fint med 10 cm ettervekst, eller ihjelnappede bryn som jeg har. Så da velger jeg å gjøre noe med det, og det ser jeg ikke noe problem med. Å ville farge håret er vel ingen big deal.

    5. Du har helt rett i at man kan gjøre akkurat hva man vil med seg selv. Det er din blogg og dine synspunkter. Ikke noe problem det. Undres bare over behovet for å beskrive deg selv slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg