bilder fra arkivet

Hallois. Jeg ligger i sofaen og gjør egentlig ingenting. Anders og kattene har sovnet i andre enden av sofaen, haha. Hører på regnet som slår mot vinduene, og tenker på at jeg er så uendelig glad for at jeg ikke er ute å drikker akkurat nå. Så mye bedre å ligge hjemme å slappe av! Haha, sitter jeg hjemme en helg til nå så tror vel folk at jeg er gravid. Lol.



Jeg har sett litt på bildene mine fra arkivet i bloggen. Veldig moro å se igjennom gamle bilder! Kom over blandt annet de her bildene fra Bulgaria for 3 år siden. Shit, så brun jeg var! Brun og fresh, ååh. Men rosa kjole, Malin? Virkelig? Haha! Kunne never ever gått i et rosa plagg i dag, det er virkelig ikke meg. Det måtte isåfall vært et veldig kult rosa plagg. Jeg holder meg mer på den ”mørke” siden, haha. Nå skal jeg legge meg om ikke så alt for lenge. Gnite!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg