vaskekjerringa

Nå ligger jeg slengt ut på sofaen med dyna over meg. Har akkurat sett en episode av Kardashians, og nå venter jeg bare på at Anders kommer hjem, så blir det å se paradise etterhvert. Etter jobb i dag har jeg vasket og ryddet leiligheten. Slengte både dyner, pynteputer og pledd for risting og lufting på verandaen, støvsugde og tørket støv. Beste følelsen når alt er rent og pent! Jeg elsker å ha det ryddig og rent rundt med, det gir med en indre ro. Haha!

Nå kom Anders hjem, så jeg skal legge vekk pc’en og lage melon til oss. Nam! Er helt sykt trøtt også, så blir ikke noe senkveld i dag kjenner jeg. Jeg har vært skikkelig trøtt de siste to ukene, og legger meg veldig tidlig. Som regel er det Anders som vil legge seg først, men i det siste har det vært meg. Aner ikke hvorfor jeg blir så trøtt, jeg får jo nok søvn. Kanskje jeg får i meg for lite vitaminer, skal ihvertfall kjøpe det i morgen. Ellers har jeg fått noen ting i posten som jeg vil vise dere senere! Først må jeg bare få fikset lightroom, slik at jeg får redigert bildene litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg