1.mai?!

Så var vi plutselig kommet til mai. MAI?! Whaat, nå er det jo vår for real. Tenk at det er 5 måneder siden jul? Tida går så fort at jeg blir seriøst redd. Plutselig er jeg blitt gammel og sitter på gamlehjem liksom, wæ. Å bli gammel er noe jeg ikke vil bli, får angst jo eldre jeg blir. I slutten av juni blir jeg 24, det er skremmende! Åh, jeg vil ikke bli eldre enn 23. Å bli voksen skremmer livskiten av meg, jeg føler meg som en forbanna unge enda. 1.mai minner meg på ungdomstida for 6 år siden. Da festet jeg og flere venner masse, selv om vi ikke var russ, haha. Eksen min bodde på Levanger, så vi festet mye på verandaen der han bodde på hybel. Det er faktisk rett over der jeg bor nå, ser verandaen fra min veranda.

På den hvite verandaen har jeg festet maaasse! GUD som jeg savner den tiden. Ikke eksen riktig nok, haha, men den tiden bare. Det sto en stor benk med bord oppå der, så pleide vi å ta med høytallerne ut og dunnre musikk mens vi drakk og danset. For en gøy tid! 17 (snart 18) og ingen bekymringer. Hadde fester inne der også, var en stue som de som bodde der delte på. Tror ikke de andre beboerne var så fornøyde, haha. Men av en eller annen grunn ble vi aldri kastet ut eller fikk mange klager, lol. Noen år senere flyttet venninna mi inn i akkurat samme hybel, og det ble nok en gang en del festing der. Haha, denne bula av et hus minner meg om festing. Har skjedd mye rart innenfor disse fire veggene, hah.

Ja ja. Jeg våkna for en time siden. Våkna til korpset som spilte, sånn er det å bo i byen. Man våkner til et eller annet hver morgen. En morgen våkna jeg av at det var to kråker som hadde slosskamp på verandaen her. Det var et helvetes til bråk, skjønte ingenting først da jeg våknet. Så våknet jeg av at en katt mjauet leeenge. Dyrehage på verandaen vår ellerrrr.

Har tatt svarthvitt filter over bildene av meg, fordi jeg har seriøst 6 cm med ettervekst og brune flekker her og der. Mååå farge håret snart, men jeg vil ikke gjøre det selv. Å dra til frisør er dyrt, så må vente til jeg har råd. Inntil da får jeg bare se ufresh ut på håret, hehe. Jeg har så lyst til å gjøre noe nytt med håret, ombre farge det eller noe. Har lyst på mørkere i bunnen og lysere nedover, men jeg tør ikke. Vil ikke farge det lysere, siden det sliter sånn på håret. Jeg gruer meg hver gang jeg skal farge det, føler det blir mer og mer slitt etter hver gang. Så jeg utsetter farginga så lenge som mulig, og kurer det masse. Jeg forstår meg ikke på folk som farger håret i forskjellige farger hele tiden. Hvorfor vil du ødelegge håret ditt, liksom <,,,,3 Det verste jeg ser er når ei jente med mørkt hår, plutselig vil bli blond. Hvor dum er du liksom 🙁 Ødelegge håret på den måten, nei uff! Det sliter noe ekstremt på håret. Jeg holder meg heller til samme farge hele livet, og heller har et fint, langt, sunt hår. 

Nååå skal jeg lage meg frokost før jeg sulter ihjel her. Senere i dag skal jeg få tatt meg en liten joggetur, og så må jeg pakke litt. Jeg skal i konfirmasjon i helga, like utenfor Oslo. Så på fredag kjører vi, det kommer til å bli en laaang dag i bil. Men jeg liker å sitte på i bil, så det gjør ingenting. Får bare liiitt vondt i rævva etter 3-4 timer, haha! Det skal bli godt å komme seg litt bort fra Levanger, da. Man blir jo lei av å være på samme plassen hele tiden. Vi skal sove i en hytte/leilighet i Holmestrand, så det blir sikkert koselig. Skal ta med kameraet og ta masse bilder!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg