kjole fra ebay

Hallo! Nå har jeg akkurat satt meg ned siden jeg kom hjem fra jobb klokka halv fire. Pjuh! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg holder alltid på med et eller annet her hjemme etter jobb. Plutselig har det gått flere timer, og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort som tar så lang tid. Haha! Plutselig er klokka sju og jeg skjønner ingenting. Jeg tenkte å vise dere en kjole jeg fikk fra ebay i går. Den var skikkelig kul!



Var litt usikker om den kom til å passe, så for meg at den kanskje kunne bli litt stor/baggy. Men den passet perfekt! Yay. Ble skikkelig fornøyd med denne. Den er en smule kort og tynn, så jeg kommer nok til å bruke en tøyshorts under. Den kosta bare 75 kroner og det var gratis frakt, så det var ikke værst! Det tok rundt 3 uker før den kom hit, men det må man nesten regne med når man bestiller fra ebay. Tenker å bestille denne i svart også.

Nå skal jeg slappe heeelt av, før jeg skal pakke det siste til i morgen. Jeg drar jo som sagt sørover i morgen tidlig, skal jo i konfirmasjon. Vi skal sove i Holmestrand i en leilighet/hytte, så blir spennende å se hvordan det ser ut der. Blir maaange timer i bil i morgen, så må huske å ta med meg en bok og ørepropper. Det skal jeg legge i veska med engang slik at jeg ikke glemmer det. De som kjenner meg vet jo hvor glemsk jeg er, hehehe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg