plutselig sommer

Hallo! Vi kom frem rundt klokka 19 i dag, og har vært å grillet hos tanta mi. De har nettopp flyttet, og det er så utrolig fint og idyllisk der! Herregud, jeg vil bo der selv. Vi skal ikke sove over der, så vi sover i en hytte i Holmestrand. Skikkelig søt, liten by! Virkelig koselig her. Har havna irundt oss, virker som det er mye båtliv her. Har så vidt vært i Holmestrand før, for noen år siden. Men bare for å bytte buss, så fikk ikke sett så mye. Det har forresten vært skikkelig fint vær her i dag. Har vært varmt, føles ut som det er sommer! Vet det har vært fint i trøndelag i dag også, så mulig det har vært varmt hjemme også. Jeg tenkte what the fuck når jeg så folk i Oslo gikk i kjole og shorts på forskjellige blogger, og tenkte de sikkert gjør det for bildenes skyld. Men det er jo skikkelig varmt her! Plutselig føles det som om vi har hoppa rett fra vinter til sommer. Og det liker jeg. Hater på våren når det et skikkelig fint, men akkurat kaldt nok til å kunne sole seg, så det blir at man ikker gidder sitte ute allikevel. Haha!

Nok babbling fra meg. Jeg skal straks legge meg, begynner å bli skikkelig trøtt kjenner jeg. I morgen skal jeg jo som sagt i konfirmasjon. Vet ikke om det blir så mye blogging resten av helga, liker ikke å mobilblogge. Har tatt litt bilder, så dem viser jeg etter helga. Eller får det holde med noen iphonebilder frem til da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg