fra sommer til vinter

Hey. Nå har jeg akkurat spist middag, og tenkte å stikke innom her en tur, før jeg skal sette meg ned og lese litt. I bilturen på vei til sande leste jeg ferdig Snømannen boken av Jo Nesbø, og på tur hjem begynte jeg på en bok som heter Engletreet. Så langt liker jeg den veldig godt, så jeg gleder meg til å lese videre! Snømannen var forresten en veldig bra bok også, til tross for at jeg ikke er så glad i politietterforsknings bøker/filmer. Synes det er gørr kjedelig, haha! Men denne boka var bra, så den anbefales til dem som ikke har lest den. Ellers så var det godt å komme hjem og sove i sin egen seng igjen. Og se Anders og pusene, selvfølgelig! Det er litt kjedelig at været er så trist her da, for i Sande var det sååå fint i helga. Bortsett fra søndagen, men da skulle vi jo kjøre hjem uansett. På fredagen og spesielt lørdagen var været helt fantastisk, og det var over 20 grader. Jeg trodde ikke det skulle være så varmt i starten av mai, så jeg hadde jo ikke med meg noe sommerlig kjole til konfirmasjonen. Kjolen jeg hadde på var utrolig varm, men jeg overlevde i skyggen. Her snødde det litt før i dag faktisk, så da var det rett tilbake til vinter. Haha, typisk. Kaldt og surt ute, men forhåpentligvis blir det sommer her også snart.

Jeg tenkte å dele litt bilder fra turen, siden jeg ikke har noe annet spennende å dele med dere.


Utsikten fra hytta vi bodde i i Holmestrand. Mye båtliv i Holmestrand virker det som. Så koselig! Holmestrand var en liten og søt by, men en smule kjedelig kanskje. Kunne ikke bodd der selv.

Resten av bildene under her er tatt hjemme hos tanta mi. Skikkelig idyllisk og fin plass!

Nå skal jeg lese litt før Petter uteligger starter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg