all black

Tenkte å vise dere plaggene over som jeg kjøpte for en liten stund siden. Begge plaggene er fra H&M. Jeg bare elsker alt som er svart, haha! T-skjorta (eller kjolen, kall det hva du vil) tror jeg vil bli kul til et belte. Det er jo så in akkurat nå. Det dumme er at jeg er så sinnsykt blek, og da ser jeg jo ut som et lik i svart. Må virkelig steppe opp the tan-game nå altså! Jeg skal slikke sol hver eneste gang jeg har mulighet til det, og så skal jeg ta litt solarium i tillegg. Burde vel kjøpe meg betakaroten og, for å få litt ekstra farge. Jeg er giret på å bli SKIKKELIG brun, haha! Hallo sommeren er rett rundt hjørnet, jeg kan ikke gå rundt å være likblek da.

Haha, se på dovendyra! Herregud, det må være deilig å være katt. Ihvertfall hvis du har et hjem med snille eiere. Sove, spise, stikke ut en tur. That’s it. Hvis det finnes noe slikt som et liv etter døden, så vil jeg bli katt. Basta! Jeg vil ihvertfall ikke bli et menneske på nytt. Hell nooo! Tenk da, å skulle gå igjennom hele livet på nytt igjen. Uff, neitakk! Haha!

Nå skal jeg hive meg rundt og smekke sammen middag her. Jeg skal lage mat til Anders kommer hjem klokka seks, og i dag hadde jeg så lyst på svin indrefilet. Sammen med potetbåter jeg har skjært opp selv, stekt brokkoli, stekt gulrot og saus. NAM! Det ble bare litt over 100 kroner for denne middagen, så det var ikke så værst for en så god middag! Er så sulten at jeg har vondt i magen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg