jordbær og melon

Endelig ble det helg på meg også. Godt! I morgen skal jeg sove leeenge. Nå har jeg nettopp slukt i meg litt melon, og straks blir det jordbær i fløte. Nammis! Den beste frukta på sommeren er uten tvil jordbær og melon. Beste som fins. Spesielt norsk jordbær, naaam! I kveld og i morgen har jeg planer om å gjøre iiingenting. Bare lese eller se serier. Perfekt helg, det. Anders sitter å spiller Witcher bitch hunt, som jeg kaller spillet hans, hahaha. Jeg så at netflix skal lage en serie om Witcher, og det gleder jeg meg til å se! Jeg liker feelingen på spillet (jeg spiller ikke selv, men ser på av og til) og tror serien kan bli veldig bra. Jeg haaater science fiction, men liker magi/eventyr filmer og serier.

Haha, se på Suzie da! 😉 Endelig fikk jeg tatt et bilde av henne der hun har ørene bak, synes hun ser så kul ut da! Hun bruker å sitte der i døråpningen når vi har ytterdøra åpen. Hun er litt for pinglete til å være så mye ute enda, hun tør ikke helt. Søte dyret ♥ Nå skal jeg legge vekk pc’en og lese litt. Haha, synes at jeg skriver at jeg leser i hvert innlegg. Jeg har kommet over halvveis i ‘Engletreet’ boka, og jeg må si at jeg er litt skuffet. Jeg synes boka startet veldig bra, men etterhvert så tapte den seg litt etter min mening. Den ble litt for teit og kjedelig. Den ene kjerringa etter den andre forelsker seg i en fyr som de knapt kjenner, og så skal de gifte seg og hele pakka, det blir liksom så dumt. Blir bare irritert og får lyst til å kaste boka i trynet på de naive menneskene i boka, haha! Neh, jeg må legge fra meg disse kliss-klass bøkene, og heller begynne å lese krim og slikt. Mye mer spennende. Om du har noen spennende og ikke alt for tunge bøker å anbefale, så si ifra! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg