uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Nå ligger jeg bare her i sofaen med Suzie oppå meg. Slapper bare helt av!

UKENS OPPTUR
Det må være da jeg fant ut at jeg hadde fri på torsdag. Hadde jo helt glemt at det var helligdag, lol! Hadde ikke kollegaen min sagt til meg at det var stengt, så hadde jeg sikkert dratt på jobb. Haha! Neida, Anders hadde vel sagt ifra til meg.

UKENS NEDTUR
At det har vært dårlig vær de siste dagene. Ååh, når jeg har fri så må det jo selvfølgelig være drittvær. Kan ikke sola bare komme frem, slik at jeg kan sole meg å bli brun?! Det er dyrt å ta solarium, dumme skyer!

UKENS CRAVING
Jordbær med sukker og fløte, nammm! Og melon.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At iphone’n min er litt klikk for tiden. Den fungerer jo som den skal, men er blitt ganske treg og henger seg opp av og til. Og så er den proppfull av bilder og diverse, så det kommer hele tiden melding opp om at den er full. Må ofte slette bilder for å kunne ta nye, men jeg gidder ikke rydde opp i bildene og alt det, haha. Jeg får heller ikke til å laste ned den nyeste versjonen, står bare at noe gikk feil. Bahhh! Men jeg kjøper meg IKKE ny iphone før den virkelig ikke funker lenger. Nekter. Jeg har bare hatt den i 3 år liksom, og når jeg sier det til folk så synes de det er mye???! Lol, det er ikke mye! Jeg kan fint ha mobilen min i 6+ år. Jeg er heller ikke sånn at jeg må ha det nyeste hele tiden. Heldigvis.
 

Ukens låt


UKENS TANKE 
Hmm, ingenting spesielt.

UKENS INNKJØP

Kjole og genser fra HM.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”Et filmtips” er ukens mest leste innlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg