uken som gikk

– Uken som gikk –
 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg sett en film som het ”Crimson peak”. Den var dååårlig! Jeg har brukt to timer på å sett den rævva filmen, bah! Nei, den var virkelig ikke noe for meg.

Crimson Peak Movie Poster

UKENS OPPTUR
At jeg har hatt litt ekstra på kontoen denne uka. Jeg har jobbet litt ekstra på KID (er fortsatt bare utplassert, så tjener aldri noe på å være der med mindre jeg jobber ekstra) og litt ekstra penger sier man ikke nei til.

UKENS NEDTUR
Hmm, ingen nedturer som jeg kan huske.

UKENS CRAVING
Ekte hotellfrokost! Guuud, som jeg har hatt lyst på det denne uka! Tropisk juice, minipølser med sterk smak, egg og bacon. Det skal jeg kjøpe meg en dag, og lage til kveldsmat. YUM! Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe minipølser? Sånne som er krydret inni og er litt sterke? De ER så gode! Herregud, nå blir jeg sulten, til tross for at jeg spise en svær middag for et par timer siden. Haha!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
På lørdag har jeg greid å sølt masse ketchup på jakka mi. Forrige gang jeg drakk sølte jeg ketchup på skoen min. Haha, hvordan er det mulig? Nå må jeg vaske jakken, jakken som jeg har behov for hvis det regner når jeg skal på jobb. Jaja, får vel bare slenge den i vaskemaskina og håpe at den tørker fort.
 

Ukens låt

Jeg har blitt heeelt hektet på denne sangen. Den er så bra! Åh, jeg elsker The weeknd, liker virkelig alle sangene hans. Hadde vært kult å vært på konsert med han engang!


UKENS TANKE 
Haha, dette er kanskje ikke akkurat ukens tanke, men nå skal dere høre. På fredag hadde jeg besøk av Ivan, og jeg hadde vært på do rett før han også skulle dit. Da han kom i stua igjen, spurte han meg om jeg ikke skulle lukke lokket etter å ha vært på do, siden kattene kan falle oppi. Da sa jeg at jeg alltid lukker lokket på toalettet, og at jeg var sikker på at jeg hadde lukket det. Vi tenkte ikke mer over det, før det skjedde enda en gang. Haha, what?! Og i går skulle jeg sette på en ny dorull på dorullhåndtaket, og da setter jeg alltid rullen slik at papiret vender utover når man skal trekke i det. Dere skjønner. Så sa jeg til Anders at jeg ikke forstår meg på folk som setter rullen omvendt, altså slik at papiret blir vendt inn mot veggen. Etterpå er rullen vendt innover??? Og det samme skjedde istad. Haha, jeg har mast hull i hodet på Anders om det er han som kødder med meg, men han nekter og sier det ikke er han som har snudd rullen. Åååh, jeg blir gal når sånt skjer. Hahaha! Det må være en misforståelse alt sammen.

UKENS INNKJØP
  
Ingen spesielle innkjøp denne uka. Bare en varmebeskyttelses spray til håret. Jeg gikk tom for lenge siden, så var virkelig på tide at jeg kjøpe meg det. Stakkars håret mitt! Jeg klipte sikkert 5 cm av håret mitt denne uka. :((( Det var så utrolig slitt i tuppene, men nå føles håret sunt og friskt ut igjen. Farget håret også på fredag, det trengtes virkelig for jeg hadde sikkert 6 cm ettervekst. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

”Mennesker som ikke liker katter” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg