jævla måser

Hallois! Dagen i dag synes jeg har gått så utrolig fort, klokka er halv ti allerede. Våkna halv ett i dag, og litt senere på dagen dro jeg og Anders til pappaen hans på besøk. De har fått seg en liten corgi valp, og hun var bare såååå søt! Søteste jeg har sett. Allikevel kunne jeg aldri ha hatt hund selv, jeg hadde rett og slett ikke hatt ork til det. Det er utrolig mye arbeid å ha hund, spesielt valp. Katter holder for meg, haha!

Se så søøøt da! 🙂 Ligner på en liten rev. Nå har måsene klikket utenfor her hører jeg. De driver å stuper etter kattene når de er ute på verandaen. Så forbanna irriterende! Jeg hater seriøst måsene. Har lyst til å skyte de, men så kommer jeg på at jeg ikke er noen dyreplager heller. Er så irriterende når jeg går til jobb, det er en viss plass de ALLTID stuper etter meg, selv om jeg ikke ser måsungene i nærheten. Får lyst til å hoppe opp og kværke den jævla måsen. Haha åhh. De bråker sånn og, det skjærer jo i ørene. Og hvorfor i all verden plasserer de ungene sine midt i byen, der det er mest folk? Dumme måser…

Nå skal jeg fikse meg noe kveldsmat. Huff at det er mandag i morgen igjen, blæææh! Bare å glede seg til helg igjen, haha. Jeg lever for helga. Anders sitter ved siden av meg og snakker om playstationspillet sitt og om alt som skjer på det, og jeg sitter her som et spørsmålstegn. Haha, jeg bruker å late som om jeg skjønner alt, og det høres jo så dumt ut. Ler meg ihjel. ”Ja har du prøvd derre shockgun blæxtn før da?”. Jeg loller. Spurte han om han ikke trengte hjelp med spillet. Han så bare dumt på meg 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg