bolle i magen

Bokstavelig talt! Haha. Se på denne jævelen av en mage! Er skikkelig oppblåst. Spist litt for mye sjokoladeboller i dag, hehh. Spiste nettopp en svær middag også, jeg var så sykt sulten. Pulled pork med salat og chips ble det i dag, skikkelig helgemat. For endelig er det helg, woho! I helga har jeg planer om å gjøre ingenting, så det så. Skal bare se serier, film og lese tenker jeg. Blir ikke noe party denne helga heller, tenker å heller spare litt penger til vi skal på ferie. Helt sykt at juni snart er over, tida går alt for fort. Den 17. juli drar vi til Danmark, så det er jo ikke så lenge til nå. MEN, jeg tenkte å vise dere plaggene jeg kjøpte i går, så her er de! ↓

Begge plaggene er fra Monki. T-skjorta kosta 100kr og skjørter 250kr. Billig! Var sikker på at skjørtet skulle koste 400-500 kroner eller mer. Det satt perfekt, er så fornøyd med det! Fikk 10% avslag på det også ettersom jeg meldte meg inn i kundeklubben deres. T-skjorta synes jeg var så kul, så måtte bare ha den. Jeg har fått en greie for rødt og svart sammen, synes det er dødskult! 

Begynte såklart å regne når jeg skulle ta bilder ute, så da måtte jeg løpe inn. Det begynte å regne med stor R, for å si det sånn. Det haglet ned, og stakkars Suzie var ute. Hun kom til slutt løpende inn, haha. Hun hadde nok gjemt seg et eller annet sted, for pelsen hennes var ikke veldig våt. I dag er det mye liv i gatene her, det er sykkelløp i Levanger sentrum i dag. Så jeg satt å så litt på de fra verandaen istad. Jeg elskerrrr å bo såpass sentralt, jeg liker at det er litt liv irundt meg. Jeg bor 50 meter unna torget her, så når det er noe som skjer i Levanger, så hører vi alt. Er ihvertfall digg å bo så nærme alle utestedene, tar jo bare 2 minutter å gå dit.

Luffy elsker å være ute, men når det regner pleier han å sitte der å vente til det er over. Haha, søte Loffi. ♥♥

Anders sitter å spiller, som vanlig haha. Spillenerden min! 🙂 Etterpå skal jeg få med han på å se ‘fist fight’. En komedie som kom ut i 2017, men den funker heldigvis på popcorntime. Synes den virka bra. Noen som har sett den? Dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg