black lips

Bare testet ut svarte lepper for bildenes skyld. Leppestiften sugde, var så klissete konsistens. Jeg kunne aldri gått slik, synes svart leppestift er utrolig stygt. Det kan være kult på bilder, men ikke til hverdags liksom. Hell naaaw! Jeg er veldig fornøyd med formen på øyenbrynene mine her. Jeg voksa jo bryna for litt over en måned siden, og nå har det begynt å vokse ut hår her og der igjen. Så nå må jeg spare ut bryna, og så vokse dem på nytt etterhvert. Jeg haaater når bryna ser ut som et helvete, føler meg så stygg i trynet da. Bryn har utrolig mye å si! For to år siden brukte jeg ikke noen produkter til bryna, og istedet for å nappe/vokse så bruke jeg bare å skjære dem(!!!!). Uff, så stygt det var. Formen på bryna var i tillegg helt feil, sykt at jeg ikke gjorde noe med det. Nå er jeg fornøyd med de, men akkurat nå begynner de å bli ganske messy igjen. Så gleder meg til å få fikset de igjen!
 



Jeg har nettopp sett ferdig fifty shades darker, og guuud for en teit film. Nei huff, denne filmen var ikke bra. Den første var helt grei, men denne var bare kjedelig. Dessuten irriterer jeg meg så sykt over Ana. Hun snakker så lavt og hun er bare generelt irriterende. Åååh får lyst til å slå henne, haha! Jeg synes det samme i boka også. Det blir så mye kliss-klass at jeg bare orker ikke. Virkelig ikke noe for meg.

Jeg ligger her stappmett på taco og godteri/potetgull, og jeg synes synd på kroppen min. Jeg blir sliten i kroppen av å spise godteri, blir helt tom for energi. Orker nesten ikke reise meg for å hente vann.

Egentlig er jeg ikke så veldig glad i taco lenger. Har spist taco ca hver helg i 20 år nå, så kanskje ikke så rart jeg er lei. Haha! Før var taco favorittmaten min, det er det IKKE nå for å si det sånn. Pizza og taco er to ting jeg er dritlei av. Anywayyys. Ser den har kommet ny sesong av orange is the new black, så tenker å se en episode av det. Jeg synes egentlig ikke serien er sånn superbra, men helt grei. Eller kanskje jeg heller skal se the Kardashians, haha. Det er ihvertfall bra underholdning, hehh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg