eneste bloggeren som gjør jobben ordentlig

Det er noe som irriterer meg litt. Og det er bloggere som faktisk har bloggen sin som jobb, men blogger lite. Å skrive 1 innlegg om dagen eller annenhver dag er ikke særlig bra når dette er jobben deres! Veldig irriterende for de som er faste lesere. Som for eksempel Sophie Elise, synes hun har tapt seg med blogginga skikkelig det siste året. Det gjelder flere også. Hvordan tør de å kalle dette for jobben sin, når de overhodet ikke gjør den skikkelig? Jeg hadde blitt flau. Den eneste bloggeren som tar bloggen på alvor og som faktisk BRYR seg, er Caroline Berg Eriksen. Det merkes at hun virkelig setter seg ned og finner ut ting å blogge om, hun tar fine bilder, hun retter på skrivefeil, bloggere 2-3 ganger om dagen og hun tar jobben sin seriøst. Sånne blogger vil jeg lese, ihvertfall hvis det er dette de kaller jobben sin. Verste er når disse bloggerne skriver at de vet de har vært dårlig til å blogge i det siste, og sier de skal bli bedre, og så blir de bare enda verre. Dumt å gi faen i jobben sin.

 



Jeg har nettopp vasket kopper og kastet en dunke med klær til vask. Tenker å gå å ta litt sol etterhvert, denne kroppen trenger enda mer farge. Jeg har tatt litt sol i det siste, så jeg har fått bittelitt farge. Jeg bruker sånn solariumskrem i tillegg, og det funker skikkelig bra. Da får man farge mye fortere! Kunne seriøst aldri ha solt meg uten den, bortkastede penger for man blir ikke like brun. Det beste hadde jo vært om det var sol ute, slik at jeg bare kunne solt meg på verandaen. Men neida, sommeren kommer visst ikke i år. Lol. Har seriøst hatt regn i 100 år nå. 

I går kveld så letet jeg og Anders etter noe å se på, men fant ingenting som fristet. Så han sjekket om den nye sesongen av The walking dead hadde norsk tekst på popcorntime. Og det var det! OMG, YAY! Jeg er jo som sagt ikke så veldig god i engelsk, så jeg må ha tekst for å få med meg alt. Hvis jeg ikke har tekst blir jeg sittende å spørre hele tiden hva de sa, hva som skjedde osv, og det vet jeg Anders ikke setter så stor pris på. Haha! Teksten hang etter litt av og til, så måtte fikse det flere ganger. Heldigvis har jeg en kjæreste som får til sånt, så da var kvelden reddet. Satt å så walking dead i 4 timer eller noe, og vi skal se mer i dag. Herreguuuud starten på sesong 7 var helt syk, virkelig knallbra men også trist. Altså jeg får vondt i magen av å se på the walking dead, det skjer så mye sykt hele tiden. Virkelig verdens beste serie, uten tvil. Favorittserien!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg