hjemme er best

Kom hjem fra jobb en time siden, og nå ligger jeg slengt på sofaen. Hjemme i sofaen er det jeg liker aller best! Venter på at Anders skal komme hjem fra jobb også, så skal vi se en episode av The walking dead før vi legger oss. Lol, jeg trodde det var torsdag i dag et øyeblikk, og gledet meg til helg imorgen. Veeel, er ikke helg helt enda. På fredag har jeg bursdag, blir hele 24 år. Ååååh, det føles så mye. For mye! 🙁 Føler meg så sykt barnslig for alderen, haha. Her blir folk på min egen alder gravide og forlovet, har bil og hus, og her er jeg da – en liten taper. Hahaha, for real. Det gjør meg egentlig ingenting, heller.

Nå skal jeg se en episode av Kardashians, og skal lage meg litt kveldsmat. Anders kunne fortelle meg at han har kjøpt spekeskinke, sånn stor man skjærer i selv. Åååå, han er så snill! Jeg elsker virkelig spekeskinke, noe av det beste jeg vet. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg