over gjennomsnittet interessert

Hei. Nå ligger jeg ute i sola. Det eeer så varmt, må løpe i skyggen hvert tiende minutt. Jeg sto opp halv elleve for å sole meg, kan ikke waste sjangsen til å sole meg når det bare er sol en gang i uka ca, haha. Jeg synes synd på kattene i denne varmen, spesielt Suzie med den tykke pelsen sin. Men det ser ut som de koser seg uansett. Hører rykter om at det skal bli regn utover kvelden, så får bare slikke så mye sol som mulig nå.

Må bare fortelle en ting. I går var jeg hos en venninne og drakk noen rusbrus, og så hører jeg måsene bråke som F på gata. Da var det en måseunge som nesten ble angrepet av andre måser. Den var livredd, men mammaen beskyttet han. Det så skikkelig brutalt ut, og jeg ble skikkelig fascinert og ba alle om å se på. Ingen synes dette var interessangt, så jeg satt der å fulgte med lenge som en annen idiot. Over gjennomsnittet interessert i måser, skjønner dere. Hah, neida! Senere på kvelden hadde de syke måsene drept måsungen også. Den var ikke blitt spist av da, så hva er greia? Er måsene kannibaler, eller vil de bare drepe andres unger? Jeg prøvde å søke litt på nett, men fant ikke noe svar på det. Haha, jeg bare synes sånt er så interessangt.

Nå skal jeg slutte å snakke om måser, og legge meg i sola igjen. Måtte bare sette meg i skyggen igjen. Varmen dreper meg! Føler meg så sykt "fresh" her jeg sitter med fettete hår, udusjet og svett. Yeees. Gleder meg til det begynner å regne slik at jeg kan hive meg i dusjen, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg