Q&A

Pizza eller taco? Pizza, er så syyykt lei av taco.


 

Serie eller film? Det kommer litt an på, liker begge deler veldig godt. Men kanskje serie, da.


Snus eller røyk? Ingen av delene! Skal aaaldri begynne å snuse eller røyke. Synes egentlig det er litt gammeldags å snuse/røyke også, spesielt å røyke. Sykt usexy ihvertfall.

 

Singlet eller t-skjorte? Singlet. Jeg passer egentlig ikke så bra t-skjorter. Bare hvis de er helt stram, hvis ikke ser det litt ‘posete’ ut på meg.
 

Shorts eller skjørt? Hmm, skjørt kanskje. 


 

Vin eller øl? Liken verken øl eller vin, men hvis jeg måtte velge så ville det blitt vin. Jeg burde virkelig lære meg å like vin! Det ser jo så godt ut, spesielt om sommeren. Men synes det smaker dritt, ihvertfall de vinene jeg har smakt.
 

Sminke på bryn eller huden? Sminke på bryn, uten tvil! Jeg bruker ikke så mye sminke på huden, bare foundationpudder av og til når jeg føler for det. Bryn synes jeg er viktigst, det rammer liksom inn ansiktet.
 

Høyre eller venstre side av senga? Spiller ingen rolle for meg, men nå sover jeg på venstre side, inn mot veggen. Anders skal opp før meg, så derfor er det enklest slik, så slipper han å hoppe over meg hver morgen.
 

Håret opp eller ned? Ned, har aldri vært noe glad i å ha det opp.
 

Sort eller hvitt? Kommer litt an på. Hvitt/lyst når det kommer til møbler osv, og svart når det kommer til klær. Elsker svarte klær og sko!
 

Gjenbruk eller design? Det kommer helt på det samme, bare det er fint! Jeg har for det meste brukte møbler her hjemme, som jeg har fått kjøpt av familie og andre. Design er jo dyrt, og orker ikke betale 8000 for en lampe for eksempel.
 

Neglelakk eller ikke? Neglelakk. Må alltid ha noe på neglene, siden de er så stygge. Haha!


 

Krøllet eller flatt hår? Flatt hår. Å krølle håret kan jeg bare glemme, det vil rett og slett ikke holde seg slik. Har nok noe med at jeg retter håret så ofte, så krøllene holder seg ikke uansett hvor mye spray jeg har oppi.
 

Stå opp sent eller tidlig? Jeg liker å sove lenge, helst til 12! Men lenger enn det liker jeg ikke å sove hvis jeg har fri, da føler jeg dagen blir litt bortkastet. Og så blir jeg så utrolig daff resten av dagen. Jeg husker før for 5-7 år siden, da kunne jeg sitte oppe til ni om morgenen og sove til åtte om kvelden. Det var helt sykt! Skjønner ikke at jeg orka.
 

Rosa eller rødt? Rødt. Men jeg synes at rosa er fint da, jeg kunne bare ikke gå kledd i rosa eller hatt det i stua mi. Håper jeg en gang får en jente, slik at jeg kan dekorere rommet hennes i rosa og kle henne i hello kitty. aaaw!
 

Is eller kake? Hmm, kake. Er ikke sååå glad i is egentlig. Soft is er godt da! Bløtkake er jeg ikke så fan av, men pavlovakake og sjokoladekake er jeg veldig glad i.

 

Norgesferie eller utlandet? Utlandet.
 

Italia eller Spania? Hmm, jeg aner ikke, har ikke vært i noen av landene. Spania da, kanskje.

Singel eller forhold? Forhold! Jeg synes det er så trist å være singel, haha. Blir seriøst deppa av å være singel, så er glad jeg er i et forhold. ♥

Snapchat eller Instagram? Instagram!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg