uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Spiste nettopp ostesmørbrød. Hadde bare tørre brødskiver, så da laget jeg heller ostesmørbrød av de. De ble perfekte! Akkurat perfekt stekt.

UKENS OPPTUR
At jeg fikk spørsmål om jeg ville ta over en 40% stilling på KID. Yay! Det er jo ikke så stor stilling, men bedre enn ingenting. Ble kjempeglad! Det er bare for et år da, men hun ene skal kanskje flytte. Så får se hva som skjer videre senere. Ellers har jeg vasket leiligheten, og det føles så digg når det er så fint og rent her!

UKENS NEDTUR
At jeg sov så forbanna lenge i dag. Jeg kunne brukt dagen til å solt meg, men istedet må jeg våkne klokka tre! Trodde det var meldt regn og dårlig vær i dag, men neida. Kjipt å bruke fridagen sin til å sove halve dagen, haha.

UKENS CRAVING
Ingenting spesielt. Vaffler da, kanskje. Var hos bestemor en dag og da fikk jeg vaffler. Hun og mormor lager verdens beste vaffler. YUM!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At Luffy spydde som faen på gulvet i går. Jeg takler virkelig ikke sånt, så jeg og Anders hadde en diskusjon om hvem som skulle vaske opp. Jeg klarte det bare ikke, for det var ikke bare litt spy, men DRITMYE. Haha æsj altså, Anders gjorde drittjobben stakkars. Hahah, jeg kan seriøst aldri få barn. Lol.

 

UKENS LÅT

 

UKENS TANKE 
Ingenting spesielt.

UKENS INNKJØP

Ukens innkjøp er denne boka til 99kr fra europris. Noen som har lest den?

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
‘Elle artikkelen alle snakker om’ er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg