fremme i Danmark

Hey. Nå er jeg fremme i Danmark! Kom frem i elleve tiden i dag, og var fremme der vi skal være i fire tiden. Har vært ute å gått litt i sentrum og spist pizza, og nå er vi bare i leiligheten resten av kvelden. Kjenner det skal bli godt å legge seg i kveld. Sov bare to timer i natt, haha. Jeg og Anders stod opp så sent i går, derfor sovnet vi så sent i går. Smart, haha! Ellers er det kjempefint vær her, så håper det holder seg sånn resten av uka. I morgen er det meldt stor sol og 21 grader, yayy!

Her bor vi! Ribe heter byen, og jeg har jo vært her før for 3 år siden. Da var ikke Anders med, så moro at han er med denne gangen. Det er så fint her! Skikkelig koselig by. Nå skal jeg avslutte og være litt sosial her, så snakkes vi senere!


ønsker meg sånne sko, lollll

Fikk verdens største pizza, haha! Den ser mindre ut på bildet, men i virkeligheten var den gigantisk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg