home sweet home

Nå har vi landet på norsk jord igjen, og ligger nå plantet i sofaen. Har pakket ut av kofferten og hentet kattene på Verdal. Ser ut som kattene har hatt det bra hos bestemor, men tror de synes det var godt å komme hjem, og at de endelig kan være ute. De har vært kun inne hos bestemor for at de ikke skulle rote seg bort, så tror de satte pris på å få komme ut igjen, haha. De virker litt forvirret akkurat nå egentlig, men går vel seg til. Det var godt å komme hjem ihvertfall, er helt sykt sliten. Var oppe klokka 06 i forrigårs for å kjøre inn til København, og oppe 08 i dag. Har fått bittelitt for lite søvn og så har vi jo gått masse i København, og det merkes på kroppen. Tror seriøst jeg aldri har vært så sliten før, spesielt i går. Var så sliten etter å ha gått 5 timer i byen på shopping at jeg trodde jeg skulle svime av. Så nå var det godt å sette seg ned. Gleder meg vilt til å finne senga, og heldigvis starter jeg ikke på jobb før klokka 16 imorgen. Skal sove lenge! Skal bli så godt å sove i egen seng i natt, herregud det gledes haha! Nå skal jeg avslutte her, så skal jeg snart legge meg. Deler litt fler bilder fra turen og innkjøpene imorgen. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg