pjuh

Jeg kjenner jeg enda er sliten etter helga. Der var jo torgfest her i Levanger, og da er det myyye folk som drikker. Vi bor jo midt i byen, så det kom jo folk innom hele tiden. Jeg ble litt vel full og husker ikke alt fra hele kvelden/natten. Haha! Var oppe til klokka 09 på morgenen, skjønner ikke at jeg holdt ut! Men sov jo lenge dagen før da, så. Var gøy iallefall! Gøy når så og si hele Levanger drikker, da skjer det mye rart! I dag var jeg på jobb, men i bare fire timer. Heldigvis! Var småsliten i dag også, men gikk helt greit. I morgen har jeg fri, så da skal jeg ta igjen litt tapt søvn. Skal bli så sykt godt! Skal ikke feste på en liten stund nå kjenner jeg, festet jo sist helg og.

Nå tenkte jeg å se sesong 1 av Sex and the city faktisk. Jeg elsker den serien! Husker jeg så alle sesongene på rappen for fem år siden. Digger Samantha, haha! Ellers har jeg faktisk ferie snart, det gleder jeg meg til. Da skal jeg hjem å besøke familien litt. Føler jeg er der litt for sjeldent siden jeg ikke har bil. Er så stress med tog synes jeg. Ellers skal jeg rundvaske leiligheten, høhø. Vasket her rett før vi dro på ferie for 3 uker siden, så en vask trengs virkelig. Bah, jeg hater å vaske. :((( Jeg gidder ikke be Anders om hjelp heller, for har suuuger seriøst. Hahaha. Han kan heller lage mat, for det er dritkjedelig synes jeg. Hadde jeg tjent masse penger, så skulle jeg ha ansatt en vaskehjelp som er her et par ganger i uken. Omg det hadde vært digg! Og vi er bare to stykker liksom, men vasking er så gørr kjedelig. Tenk hvordan det blir når jeg en gang får barn?! Vet ikke om jeg hadde klart meg uten vaskehjelp haha. Nå skal jeg avslutte her.. Skal drikke cola og se serier resten av kvelden. 🙂


Har ingen bilder å dele, så deler bare et random et fra da jeg var i Danmark

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg