bare liiiitt til

Hallois! I dag hadde jeg en kort dag på jobb, og sluttet klokken to. Digg! Handlet litt mer sminke i dag som jeg tenkte å vise dere. Woops, nå skal jeg ikke kjøpe mer sminke på LENGE! Har brukt flaut mye penger på det i det siste. Måtte bare ha liiitt til, høhøøø!

♥ New makeup ♥

Setting spray fra NYX! Jeg har lenge tenkt på at jeg trenger en slik, ihvertfall hvis sminken skal holde en hel dag. Håper denne funker bra!

Denne matte liquid leppestiften elsket jeg! Såå fin farge, minner om en jeg har fra før. Disse liquid leppestiftene fra NYX elsker jeg, siden de tørker på leppene. Så slipper jeg å tenke på at noe blir gnidd utover uten av jeg vet det, hehe! Det kan være litt ekkelt hvis jeg har tørre lepper da (noe jeg ofte har), men da bare tar jeg et tynt lag med leppepomade over.

Denne liplineren passet så fint med leppestiften over, den er også fra NYX.



Nytt sett til øyenbrynene mine. Har en penn fra NYX til brynene som jeg er veldig fornøyd med, som jeg bruker til å forme dem med. Har brukt en mørk øyenskygge for å fylle inn, så var på tide å kjøpe noe skikkelig.

Contour set fra Viva La Diva. Mitt forrige falt i gulvet (lol) så jeg trengte et nytt, og som ikke var så alt for dyrt. Har alltid vært litt skeptisk til sminken fra Viva La Diva, men dette likte jeg! Sååå fine farger. Blushen er enda finere i virkeligheten. Ser at fargene ser litt annerledes ut på bildet.
 


Nå skal jeg ikke handle sminke på en god stund, haha! Her holder vi på med matlaging nå. Eller rettere sagt, Anders lager mat. Kokken min!♥ Han er mye flinkere til å lage mat enn meg, og bryr seg mye mer om det liksom. Jeg synes det er gørr kjedelig, så jeg gjør aldri ting ordentlig sier han. Fikk nettopp kjeft for hvordan jeg skjærte opp potetene. Flirer meg ihjeeel. Vi er ingen bra team på kjøkkenet, så derfor er det som regel han som står for matlaginga. Så vasker jeg heller og sånne ting, haha. 

Istad bestilte jeg biletter til Annabelle til i morgen. Gleder meg så sykt! Skal se den med Mona, Ivan og Anders faktisk. Ble overrasket når Anders ville være med, han hater jo egentlig slike filmer. Jeg fikk han med og så Annabelle 1 her en dag. Synes den første filmen var ganske bra til å være skrekkfilm. Faktisk den beste jeg har sett, tror jeg. Så det gledes vilt til i morgen, haha! Nå blir det mat her straks. Så skal jeg bare slappe av og se serier resten av kvelden. Vi snakkes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg