i Verdal

I dag tok jeg toget til Verdal for å besøke familien. Var her i 15-tiden, og da fikk jeg servert pannekaker med flesk. Er hundre år siden jeg har spist det, det var SÅ godt! Bestemor sine pannekaker er de beste! Jeg har ikke gjort stort i dag, været har vært dårlig så jeg har bare vært inne. Var nettopp en kjapp tur til mamma for å låne pc’en hennes. Jeg har lyst til å se på noe, men hva? Ser at Kylie Jenner har kommet med egen serie, så kanskje jeg skal prøve ut den. Hehe! Ellers tenker jeg å se på ‘født narkoman’ på NRK1 nettsiden. 

Som dere ser har det vært regn i dag, men imorgen skulle det visst bli fint og 20 varmegrader. Typisk, siden jeg ikke akkurat har med noen sommerklær eller bikini slik at jeg kan sole meg. Jeg tenker at det er høst nå, så hadde vært knall om vi fikk noen sommerdager til. Jeg vet ikke om det er deprimerende at det begynner å bli høst eller ikke. Vil ikke ha høst helt enda! Har jo ikke hatt noe sommer nesten. Uansett, se så fint bestemor ordner det ute! Hele hagen består av pynt og fine blomster. Så idyllisk!

Se på denne rampen! Så fin katt, er egentlig naboen sin. Synes han hadde passet fint som kjæreste med Suzie, haha! Han er litt sånn kjekk, og Suzie er søt. Hadde blitt et goals-kattepar. Lool!



Fikk feriegave av pappa i dag også! Vodka, woho haha! Sprit er dyrt, så blir alltid glad for å få det i feriegave. Kjøpte denne selv på tax-free da jeg kom hjem fra Danmark, og gjett hvor mye den kostet der? 115 kroner!! 115 kroner for en hel liter med sprit!!!! Sykt billig. En liter av denne på polet kostet litt over 400 kroner, så er jo nesten 300 kroner forskjell. 

Nå skal jeg spise sørlandschips med havsalt, og se på noe etterhvert. Jeg ELSKER sørlandschips med havsalt. Noen sier det smaker kjedelig, men hallooo fuck deg liksom sørlandschips er best lol. Forresten! Det står at Robert Austad (min pappa) har tatt bildene, men det er feil. Teksten bare kom etter at jeg hadde redigert bildene mine i hans lightroom.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg