sol

Hey. Nå kom jeg nettopp hjem fra solariumet. Været har vært bra i dag, men har vært en del skyer selv om det har vært varmt. Blir ikke brun av skyer, si! Så da tok jeg meg en liten tur til solsenteret. Fikk jeg meg en liten gåtur også, holdt på å sovne istad. Tenker å dra hjem snart til Anders og kattene, savner dem! ? Ellers har jeg ordnet meg sykkel, eller snart ihvertfall. Venter bare på at den skal bli hentet for meg. Fikk den gratis, men trengs nye slanger. Pappa skulle visst fikse det, så da ble det gratis sykkel på meg! Hadde vært fint å ha til jobb, så slipper jeg å gå i 20 minutter. Tar jo bare 5 minutter å sykle dit! Kan jeg sove lengre, høhø.

Som i går, så står det fortsatt at det er pappa som har tatt bildene, men det er meg altså. Sitter på macen til pappa, og det holder på å klikke for meg. Alt blir bare rot. Skal aldri kjøpe meg mac! Eneste mac duger til, er bilderedigering, og det er jo bra. Nei uff, jeg holder meg til pc. Nå sitter jeg ute, men skal flytte meg inn. Ble småkaldt nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg