mårnin’

Hallo! Jeg stod opp klokka tolv, og nå er klokka halv to allerede. Wæ, tida går så fort! Sitter her usminket i koseklærne mine, men skal ordne meg snart. Om et par timer drar vi til svigermor, så det blir koselig. Endelig har jeg en grunn til å faktisk fikse meg litt, haha! Men først skal jeg se en episode av ‘Ex on the beach, sverige’. Jeg så to episoder i natt, og altså… FOR et program! Det var seriøst krangling hele tiden over masse barnslige ting. Uff nei, menneskene som er med må det virkelig være noe mindre med. Kan ikke skjønne annet. Haha, omg! Egentlig blir det litt for mye drama for min del. Blir bare frustrert av å se på, for alt blir så barnslig. Og så alkohol sammen med alt det der, da. Ikke rart det er krig i verden. Jeg ser det forresten på svenske Dplay gratis.

Luffy ♥ Luffy holder selv mest inne for tiden, tror han kjenner at høsten er på vei. Det betyr masse regn, noe han hater. Suzie løper gladelig ut uansett vær, men Luffy er litt mer nøye på været. Han hater å få vann på seg, haha! Har prøvd å tatt han med inn i dusjen et par ganger, men det kan man bare glemme. Suzie derimot, hun kan fint dusjes av og til. Hun må det også, hvis ikke blir pelsen så fæl. Lol, husker en gang da jeg kom hjem, og det lukta shampo av henne. Anders hadde smørt henne inn i shampo, stakkars haha. Kattene skal forresten ikke dusjes i shampo, iallefall ikke slik vi bruker. Kan skade pelsen deres har jeg hørt. Just so you knowww, hvis du dusjer katta di.

Nå blir det serie. Ha en fin dag!

7 kommentarer

Siste innlegg