forkjølet

Nå ligger jeg slengt på sofaen, med Vendela + Petter surrende i bakgrunnen. Trodde det var tull at de var kjærester, men der tok jeg feil. Jeg digger Petter, han er så morsom. Har alltid trodd han var homo, men der tok jeg også feil. Haha! Jeg ligger her med rennende nese og er slapp i kroppen. Ble syk i går, og det passet ganske dårlig siden jeg måtte jobbe i dag. Jeg har jo egentlig ferie enda, så nå skal jeg ikke tilbake dit før på fredag. Med mindre jeg blir oppringt, da. Håper ikke det, det er så tungt å være på jobb når jeg er så slapp. 


Ellers har jeg begynt å sett ‘Life of Kylie’. Visste ikke at hun (altså Kylie Jenner) skulle lage eget realityshow. Så jeg har sett 4 episoder nå, og jeg må si jeg ble overrasket. Trodde det skulle være masse drama, og at hun skulle være veldig overfladisk og selvopptatt. Hun var helt annerledes enn jeg hadde sett for meg, og veldig ulik Kardashian-søstrene. Hun virket så oppegående og normal. Liker henne skikkelig godt! Nå skal jeg se en episode til, og så skal jeg legge meg etterhvert. Hvis jeg får sove… Det er ikke så sikkert, sover skikkelig dårlig når jeg er syk. Våknet sikkert hundre ganger i natt og drømte masse rart. Planen imorgen er å ligge under pleddet og se på Game of thrones. Jeg har kommet til sesong 7 nå, som betyr at jeg snart er ferdig med alle sesongene. Blir trist! Har sett alle 7 sesongene på tre uker, haha! Så det er altså det jeg har brukt ferien min på. Nå er ferien straks ferdig, og jeg er straks ferdig med GOT. Depppppa… Lol.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg