drømmejobben

Hallo! Jeg kom hjem for et par timer siden, siden jeg jobbet kveld i dag. Nå har jeg fri i noen dager, med mindre jeg blir oppringt. I morgen håper jeg ihvertfall på å få ha fri, for jeg tenker å vaske leiligheten. Det har ikke blitt gjort på snart en måned, så det trengs! Haha. Jeg ser på Veterinærene nå på tv3, elsker det programmet. Visste dere at drømmejobben hadde vært å fått jobbet med dyr? Det tror jeg ikke jeg har nevnt her før. Jeg kunne ikke ha vært dyrlege, men noe annet. Kunne tenke meg å jobbe på kattehotell for eksempel, eller på kennel. Helst kattehotell! Stelle og passe på pusene, det hadde vært fint det. Ellers kunne jeg godt jobbet i dyrebutikk, det hadde passet meg utrolig bra.

Jeg misunner de som er dyrepleiere og veterinærer. De må virkelig ha en fantastisk jobb! Hadde jeg hatt selvtillit nok så ville jeg ha blitt dyrepleier, de har enklere oppgaver enn en veterinær. Desverre så er jeg for usikker til å bli noe sånt, jeg bare tør rett og slett ikke. For det første så hadde jeg måttet gått flere år på skole (hadde mått gått videregående på nytt) og jeg sliter på skolen. For det andre så takler jeg ikke det sosiale på skolen, og blir ofte en ”loner”. Har liksom ingen interesse for å bli kjent med folk heller. Hater meg selv for å være slik! Skulle ønske jeg var sosial, selvsikker og flink. Livet ville vært så mye enklere da, og da kunne jeg blitt det jeg hadde hatt lyst til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg