uken som gikk

– Uken som gikk –

 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg stått opp, hoho! Digg å sove leeenge.

UKENS OPPTUR
Hmm. At jeg fikk fylle på leppene allerede! De ble såå fine, elsker hvordan de ser ut nå. Er kjempefornøyd!

UKENS NEDTUR
Luffy hadde spydd i sofaen her ei natt. Altså, den katten der må alltid spy i sofaen når han først skal spy. Æsj, måtte stå lenge å skrubbe midt på natta. Koselig med katt, ja! Haha neida.

UKENS CRAVING
Jeg har cravet laks med masse havsalt og pepper oppå, sammen med gulrot og eggsmør. Åååh, har så lyst på det! Men Anders har ikke hatt noe lyst på det, han synes laks er kjedelig. Hvordan er det mulig? Laks er jo så sykt godt!

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Jeg bestilte et nattsett og et undertøyssett fra shein.com, men fikk kun dette nattsettet. Prøver å få tak i de på shein, men er ikke bare bare. Åh, skal jo ha det jeg har betalt for!
 

Ukens låt

Blir aldri lei av denne!

 

UKENS TANKE 
Ukens tanke er at det snart er jul. Tiden flyr nå, så er på tide å handle julegaver. Jeg har allerede handlet noen (haha), men mangler fortsatt en del. For at det ikke skal bli så dyrt, så handler jeg et par månder før, så slipper jeg å handle alt på en gang. Hvaaa skal jeg kjøpe til folk liksom, huff…

UKENS INNKJØP

Dette settet fra ebay og highlighteren fra coverbrands. Kjøpte en beskyttelses hårspray derfra også, men har ingen bilder av den. Er den fra GHD, liker den veldig godt. Et tips: når dere skal handle sminke osv, så søk på det du skal ha på google, så er det nesten alltid salg på det en eller annen plass. Både hightlighteren og sprayen kjøpte jeg på tilbud.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Blitt banka” er det mest leste innlegget denne uken. Haha, gøy å overdrive med overskriftene noen ganger, da hagler det inn med lesere. Clickbait u knowww. Lover å ikke bli en slik blogger altså! Haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg