autumn

Hey. Nå kom jeg nettopp hjem fra svigermor, vi har vært der og spist fårikål i dag. Det er flere år siden jeg spiste det sist, er ihvertfall 6-7 år siden. Bestemor pleide å lage det, og da synes jeg ikke noe om det. Synes det så ekkelt ut (det synes jeg forsåvidt enda, haha) og likte egentlig ikke smaken noe godt. Men i dag synes jeg det var kjempegodt! Skikkelig godt, faktisk. Bra smaksløkene endrer seg med årene, hehe! Det er masse jeg ikke har spist på flere år, rett og slett fordi jeg tror at jeg fortsatt ikke liker det. Så viser det seg at jeg liker det allikevel. Jeg har modnet masse på matfronten med årene, og det er jo bra. Bra jeg ikke liker kun pizza og taco lenger, haha! Nå sitter jeg egentlig bare og venter på toget til Verdal, det går halv sju, så liten stund til enda. Skal besøke familien tenkte jeg.

Uansett, var ute og knipset noen bilder av de fine høstfargene istad. Det kjennes virkelig at høsten er her for fullt nå, er skikkelig surt og kaldt ute. Brrr! Håper at vinterjakken jeg bestilte for et par uker siden kommer snart. Den så så god og varm ut, og så var den sååå fin! Gleder meg til å vise den. Håper bare at den passer, da. Hadde vært kjipt om ikke. 



Jeg synes høsten er så koselig og fin. Akkurat den setningen der hadde jeg aaaldri trodd jeg skulle sagt for 5 år siden. Da hatet jeg høsten og vinteren, og ble rett og slett litt lei meg. Synes det var så trist når sommeren var over, og at det ble kaldere i lufta. Nå har jeg lært meg å akseptere det og se det positive med hver årstid. Det tok noen år før jeg kom dit for å si det sånn. Jeg skulle jo flytte fra Norge og hele pakka fordi jeg hatet høsten og vinteren sånn, loool haha!



Elsker denne buksa, synes den er så kul! Den er fra bikbok. Det er ikke bare-bare å finne ankelkorte bukser til meg som er 1.62 cm.  Nesten alle buksene blir jo for lange. Litt rart det ikke blir laget fler korte bukser egentlig, det er jo vanlig for en jente i Norge å være 1.62 høy..? 

Nå skal jeg avslutte her, skal snart gå til stasjonen. Dere får ha en fin søndag! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg