julebruuus

Malin Veie Austad sitt bilde.

Seeee hva som har kommet i butikkene, julebruuus! Ååå som jeg har ventet på dette, altså julebrus på glassflaske er jo noe av det beste som finns! Vet at mange er sure fordi de synes julebrusen (og julevarer generelt) kommer alt for tidlig, og ja, det er tidlig når det er her allerede i starten på oktober. Men hallooo, who cares så lenge julebrusen er her<333 Om jeg så drikker julebrus to måneder i forveien, så blir jeg uansett ikke lei. Julebrusen finnes jo ikke i butikkene mesteparten av året, så at det kommer litt før gjør meg absolutt ingenting. Hvis du ikke er enig så er det jo ikke verre enn at du lar være å kjøpe, og heller venter til desember. Your choice, enkelt og greit. Jeg skal uansett drikke meg full på julebrus ihvertfall, haha.

Malin Veie Austad sitt bilde.

Jeg og Anders kom hjem for en liten time siden, vi var å spiste på Orion istad. Jeg fikk så sykt lyst på noe god mat, så jeg maste på han i hundre år før han til slutt ble med, haha. Spiste meg stappmett der! Nå har jeg sett litt på Kardashians, ny sesong vettuuu. Yay! Haha, ingen realityserie er vel bedre enn the Kardashians. Noen som vet når svenske hollywooffruer kommer til Norge forresten? Altså den nye sesongen. Gleder meg til å se på Gunilla, hun er jo mer psycho enn jeg blir i fylla, lol. Ellers har det ikke skjedd så mye her i helga. I morgen har jeg fri, så da skal jeg dra til Verdal for å besøke mamma. En annen dag skal jeg og Anders dra på besøk til bestemor, og så etterpå dra på kino med tanta mi og se Snømannen. Den gleder jeg meg til å se, men desverre skal den visst ikke være så bra. 🙁 Jeg likte boka, men egentlig er jeg ikke så glad i politietterforsknings filmer/bøker. Synes det blir litt kjedelig.

Malin Veie Austad sitt bilde.

Malin Veie Austad sitt bilde.
haha, søte dyret ♥

Malin Veie Austad sitt bilde.

Kjøpte disse ”snømandlene” på jobb her en dag. Da jeg smakte dem på jobb så synes jeg de var kjempegod, så da kjøpte jeg dem da (kostet 40 kr på halv pris!!!). Da jeg kom hjem synes jeg ikke de var så god allikevel, haha. Klarte å miste dem i sofaen også, så det ble hvitt pulver overalt. Klabben. Denne uken føler jeg at jeg bare har klabbet til alt. Jeg har dummet meg ut flere ganger, og bare vært generelt dum i huet. Gøy!♥ Hater meg selv noen ganger.

Uansetttt! Jeg fikk jakken som jeg bestilte for nesten 4 uker siden på fredag. Har fått litt annet i posten også som jeg tenker å vise i morgen. Fikk blandt annet et superfint øyenskyggepalett av merket Morphe her en dag i posten. ELSKER det, fargene er så fine og høstlige! Skal vise dere i morgen. Nå tenker jeg å se en serie med Anders. Sorry for dårlig mobilbilder i dette innlegget, men jeg gadd ikke dra frem kameraet. Egentlig vurderer jeg å selge canon kameraet mitt, jeg har hatt det i over 5 år nå. Jeg synes det blir litt for stort, så jeg orker nesten aldri ta det med meg noen steder, ønsker meg heller et mindre kamera. Aner ikke hvilket jeg vil ha isåfall. Noen tips?


 

3 kommentarer

Siste innlegg