bilder fra arkivet

Det som er så gøy med denne bloggen, er at jeg kan sitte å se på alle bildene jeg har delt gjennom årene! Jeg har jo hatt denne bloggen siden 2011, så det vil si jeg har maaange bilder langt tilbake i arkivet mitt. Så gøy og så mange minner jeg kommer på når jeg ser på dem. Tenkte jeg like greit kunne dele noen gamle og litt nyere bilder her på bloggen i et eget innlegg. Tenk at jeg har hatt denne bloggen i snart 7 år, wææ! Jeg laget denne bloggen i august en gang husker jeg, så denne bloggen ble jo faktisk 6 år for ikke så lenge siden. Det har vært flere ganger jeg bare har tenkt at jeg skal slette bloggen, men jeg har aldri klart å gjort det. Jeg føler meg ikke som noen blogger, og jeg er heller ikke særlig flink til å skrive. Men jeg klarer bare ikke å legge den fra meg. Uansett, her er litt forskjellige bilder fra arkivet i bloggen! 🙂


Hadde ofte photoshooter på rommet mitt, lol.


Lille Nemi♥ Savner henne sånn.


Meg og småsøskene mine på tur på Høvringen.


Så fint!


Candyheaven!


Lillesøstra mi 🙂


♥♥♥


Hahaha, husker jeg kjøpte meg denne sykt stygge kosedressen fra ebay. LOL!


Samlet på hello kitty før, si! Disse bildene er tatt på rommet mitt da jeg bodde hos mamma. Husker jeg ELSKET hello kitty, haha.


Herregud se på håret mitt! Var ganske kult egentlig, men kunne kanskje roet ned litt med tupperinga haha. Her var jeg vel 15 år. Jeg blogget ikke på denne tiden da, men bildet lå nå i arkivet.


Prosjekt bleking, ble veeeldig pent. Not! Husker jeg farget det mørkt med en gang etterpå. Jeg hadde en plan om at det øverste håret skulle være blondt, og så mørkt under. Husker det var populært på den tiden (for 7-8 år siden) og jeg skjønner bare ikke hvorfor. Hah, wtf liksom.


Jeg og Mona som hjelper til med flyttelass, lool husker dette! 


Husker denne stygge piercingen i leppa, glad jeg tok den ut.


Et bilde av meg, søskene mine og mormor & morfar på resturant. Her gikk jeg på videregående, så dette er mange år siden. Her er jo søskene mine små enda, så søte!


Senga mi da jeg bodde hos mamma, haha husker Anders hatet denne himmelsenga. Teltduken, som han kalte det.



Eva Gunn, gamle katten til mamma som døde i 2014 ♥


Mormor 🙂


Meg og brødrene mine.


Haha!


Linnea og meg, dette er leeenge siden! Her var jeg vel 15 år, så det vil si at dette er for 9 år siden. Herregud, tiden flyr!


Meg, mamma og søskene mine på julaften for et par år siden.


Morfar bygget hus til Snipp og Snapp, kattene til mamma. De nektet å dele på det da, så han måtte bygge et til. Haha!


Snipp og Snapp som kattunger, så søte!


Så langt hår og brun jeg var, savn haha!


Slik så rommet mitt ut da jeg bodde hjemme. Av og til savner jeg den koselige kjellerstua mi, som nå har blitt et rotete gutterom. Haha!


Her tattoveres jeg i syden for noen år siden.


Uææ, husker dette creepy bildet. Det er tatt utenfor det huset som spøker i Vaterholmen. Øverst der på bildet så ser der man en skygge, og det var seriøst ingenting der da jeg tok bilder. Og akkurat i det jeg tok bildet så slo iphonen seg av. Skummelt!


Favorittspillet mitt før i tiden, haha. Dogs life liksommm!


Familien på pappa’s side.


Luffy som hopper inn ruta, haha!


Loool!


Haha, ser ut som Luffy satt og tok bilder av seg selv med cammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg