storytime – jeg var uheldig og la ut bilde av min fiffi på snap

Tenkte å kjøre på med storytime, det har jeg aldri gjort før, så tenkte det kunne være gøy! Det jeg skal fortelle nå er syyykt flaut, jeg dør litt innvendig. Haha, vet ikke helt hvorfor jeg forteller dere dette, men pytt pytt. Okei, here u go!
 

For 3 år siden var jeg på ferietur i Kristiansand med familien min. Anders var ikke med, så han var hjemme. Det var en kveld jeg sto på badet for å stelle meg før jeg skulle legge meg, og da tenkte jeg at jeg skulle ta et bilde av min fiffi (ja, vagina for dere som ikke skjønte det) og sende til Anders. Det er ikke ofte jeg tar sånne bilder, men i og med vi hadde vært borte fra hverandre i noen dager, så fikk jeg lyst til å gjøre det. Jeg tok frem iphonen, tok et bilde og sendte til han på snap. I det jeg trykket på send, så jeg at jeg hadde lagt det ut på mystory’en også. Jeg fikk panikk og fortet meg å slette det. Vi hadde litt dårlig internett der vi var, så nettet klikket selvfølgelig litt akkurat da. Men jeg fikk slettet det, trodde jeg ihvertfall. Jeg tenkte ikke mer over det, og gikk og la meg. I og med at det var fler som sov på samme rom som meg, så skrudde jeg mobilen på lydløs, og så satte jeg den på lading et lite stykke unna meg.

Det gikk kanskje 10-15 minutter, og så kommer pappa plutselig inn og sier at Anders hadde ringt han. Han fortalte at Anders sa at jeg hadde lagt ut et bilde som ikke burde legges ut på snapchat. Jeg skjønte ikke helt hva, men jeg hadde jo en anelse. Jeg fortet meg opp og så på mobilen, og der så jeg at Anders hadde prøvd å ringe meg mange ganger, og sendt flere meldinger. Jeg gikk inn i stua for der hadde vi bedre nett, og så gikk jeg inn på snappen min. Der fikk jeg sjokk mildt sagt, bildet av fiffien min hadde ikke blitt slettet fra mystoryen! OOOMG! Fikk panikk og slettet det på nytt, og dobbeltsjekket at det var borte sikkert tusen ganger. Jeg turte ikke se på hvem som hadde sett bildet, men regner med det var noen siden bildet sikkert lå ute i ca 15 minutter. Fikk melding av en gammel klassevenninne om det var meningen at jeg skulle legge ut dette bildet, haha. Jeg fikk ikke sovet så godt etter dette ihvertfall, fikk angst som faen haha. Heldigvis var det ingen som var idiot og tok printscreen. Jeg lærte etter denne episoden iallefall, og passer veldig på hvis jeg skal sende slike bilder igjen. Skal sies at jeg nesten aldri tar slike bilder da, da man aldri vet hvem som kan få tak i dem. Så nudes har jeg aldri lagret på mobilen, heller ikke på snap. Man burde være utrolig forsiktig med sånt!

Har du gjort noe lignende noen gang? Fortell, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg